„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Paprasta ir aiški strategija, kaip sustiprinti savo asmeninį prekės ženklą

Net ištikus krizei, galite stiprėti, augti ir padėti kitiems.
Stiprybė
Stiprybė / Vicky Sim nuotr./ Unsplash nuotr.

Užklupus krizei, ją visada lydi tam tikra panika ir baimė. Tačiau kai viskas baigiasi, visada atsiranda naujų galimybių. Šios galimybės gali būti susijusios su verslu, pavyzdžiui, nauja besiformuojančia rinka, ar net besikeičiančiu klientų elgesiu. Aš tikiu, kad ryžtingi verslo vadovai šiandien turi galimybę padėti kitiems saugiai išgyventi koronaviruso krizę ir galbūt net pasinaudoti atsiveriančiomis galimybėmis.

Jei pastebite, kad galite padėti kitiems augti, dabar yra puikus laikas imtis veiksmų. Žinoma, turiu galvoje ne savanaudiškus mėginimus iš krizės išpešti naudos, bet naujus būdus rasti galimybių, kaip galėtumėte padėti kitiems, kuriems to reikia, pasinaudoti savo žiniomis ir patirtimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs