Paprasta ir aiški strategija, kaip sustiprinti savo asmeninį prekės ženklą

Net ištikus krizei, galite stiprėti, augti ir padėti kitiems.
Stiprybė
Stiprybė / Vicky Sim nuotr./ Unsplash nuotr.

Užklupus krizei, ją visada lydi tam tikra panika ir baimė. Tačiau kai viskas baigiasi, visada atsiranda naujų galimybių. Šios galimybės gali būti susijusios su verslu, pavyzdžiui, nauja besiformuojančia rinka, ar net besikeičiančiu klientų elgesiu. Aš tikiu, kad ryžtingi verslo vadovai šiandien turi galimybę padėti kitiems saugiai išgyventi koronaviruso krizę ir galbūt net pasinaudoti atsiveriančiomis galimybėmis.

Jei pastebite, kad galite padėti kitiems augti, dabar yra puikus laikas imtis veiksmų. Žinoma, turiu galvoje ne savanaudiškus mėginimus iš krizės išpešti naudos, bet naujus būdus rasti galimybių, kaip galėtumėte padėti kitiems, kuriems to reikia, pasinaudoti savo žiniomis ir patirtimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų