„Quartz“: „Realme“ Indijoje bando įveikti „Xiaomi“ pasinaudojant jos pačios strategija

Mažasis Kinijos išmaniųjų technologijų gamintojas bando pasinaudoti didesniojo brolio triukais ir taip jį aplenkti Indijoje.
Žmogus
Žmogus / 123RF.com nuotr.

„Realme“, kuris pradėjo savo veiklą kaip antrinis „Oppo“ prekės ženklas, 2019 m. gegužę perėjo prie savo produktų gamybos. Šendžene įsikūrusi įmonė 2019 m. vasarą paskelbė fenomenalų 600 proc. augimą. Tarptautinių duomenų korporacija (IDC) pranešė, jog rugsėjo mėnesį įmonės pirkėjų skaičius regione išaugo net 400 proc. per metus.

Nors „Realme“ išmanieji telefonai rinkoje užima tik 3 proc. visos šalies išmaniųjų telefonų rinkos (pvz., „Xiaomi“ – 27 proc.), kompanijos strategija yra labai panaši į konkurentų.

ICD tyrimų direktorius Gurugrame Navkendaras Singhas atskleidė, jog „šios kompanijos sėkmė yra puikus pavyzdys, kaip naujas prekinis ženklas bando nugalėti milžiną („Xiaomi“) jo paties žaidime“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis