Restoranai atverti durų per šventes nebesitiki: vieni šefai priverstinai ilsisi, kiti kuria skanėstus namams

Karantinas Lietuvoje pratęstas iki gruodžio 17-osios ir tampa vis akivaizdžiau, jog didžiosios metų šventės šiemet bus išskirtinai naminės. Virtuvės šefai, ankstyvą rudenį dar tikėjęsi, jog mėnesius be lankytojų pavyks „atgroti“ šventiniu periodu, panašu, dabar tokių vilčių nebeturi. Vieni jų šiuo metu išėję „kūrybinių atostogų“, kiti aktyviai ruošiasi šventinių patiekalų pristatymui į namus.
Pirmos valandos po karantino įvedimo akimirkos
Pirmos valandos po karantino įvedimo akimirkos / Arno Strumilos / 15min nuotr.

15min domėjosi, kokiomis nuotaikomis ir planais šiuo metu gyvena restoranų virtuvės šefai, kuriuos iš jų patiekalų (tik gal kiek kitokiu formatu) bus galima užsisakyti šventėms namuose, o kas to nesiims ir kodėl.

Kokie skirtingi bebūtų atsakymai, visi pašnekovai bemaž vieningai įsitikinę, jog svečių šurmulio restoranuose šiais metais nebeverta tikėtis.

Kepa gurmanišką kugelį ir ruošia skanėstus

Virtuvės šefas Deivydas Praspaliauskas, galima sakyti, yra vienas iš labiausiai nenustygstančių restoranų įkūrėjų Lietuvoje, jokia išimtis ir šie, pandemijos, metai. Su pirmuoju karantinu Lietuvoje duris užvėrus restoranui „Sweet Root“, jo patalpas Užupyje perėmė D.Praspaliausko vadovaujamas „Amandus“. Tiesa, svečius jam teko priimti gana neilgai.

Kaip pasakojo pašnekovas, antrasis karantinas jam ir komandai tapo laiku, kai tenka susigalvoti naujų veiklų, kūrybiškai padirbėti ruošiantis šventėms.

„Panašu, kad iki Naujųjų tikrai neatsidarysime, todėl dabar vyksta pasiruošimas šventiniams užsakymams“, – sakė šefas, prisipažinęs, net pokalbio telefonu metu maišantis prieskonių mišinį. Šokoladas, ypatinga druska, prieskoniai – tai tik dalis dovanoms skirtų produktų, kuriuos dabar ruošia „Amandus“ komanda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis