„Twitter“ akcijos brangsta E.Muskui įsigijus 9,2 proc. paketą

„Twitter“ akcijos prieš prasidedant prekybai Volstryte pirmadienį pakilo daugiau nei 25 proc., kai „Tesla“ vadovas Elonas Muskas įsigijo didelį šios socialinės žiniasklaidos bendrovės akcijų paketą.
Bendrovė "Twitter"
Bendrovė "Twitter" / „Scanpix“ nuotr.

Remiantis JAV vertybinių popierių ir biržų komisijai (SEC) pateiktais dokumentais, E. Muskas įsigijo beveik 73,5 mln. „Twitter“ akcijų – 9,2 proc. visų bendrovės akcijų.

Skaičiuojant penktadienio prekybos sesijoje buvusiomis kainomis, Pietų Afrikos Respublikoje (PAR) gimusio milijardieriaus investicijos siekė beveik 2,9 mlrd. JAV dolerių.

11:15 GMT (12:15 val. Lietuvos) laiku „Twitter“ akcijomis prekiauta maždaug po 49 JAV dolerių už akciją – maždaug 26 proc. brangiau.

E.Muskas, kuris yra turtingiausias pasaulyje žmogus ir elektromobilių gamintojos „Tesla“ generalinis direktorius, yra dažnas „Twitter“ naudotojas ir naudojasi platforma skelbti savo žinutes ir pranešimus, kurie dažnai sukelia audringą reakciją.

2018 metais vasarą jis paskelbė įrašą, kuriame teigė, kad turi atitinkamą finansavimą „Tesla“ privatizavimui, nepateikdamas to įrodymų.

„Twitter“ sukėlė trumpą „Tesla“ akcijų kainos šuolį, tačiau SEC pareiškė, jog „Twitter“ paskelbti teiginiai buvo „melagingi ir klaidinantys“.

Tuomet verslininkas sutiko prieš skelbdamas įrašus, galinčius pakeisti „Tesla“ akcijų kainą, pateikti vertinimui teisininkams pagal susitarimą, kurio pagrindu E.Muskas sumokėjo 20 mln. JAV dolerių baudą, kad būtų nutraukta SEC iškelta byla dėl sukčiavimo.

Kovo pradžioje E.Muskas savo tviteryje paprašė Niujorko teisėjo panaikinti susitarimą su akcijų rinkos priežiūros institucija.

Jo advokatas teigė, kad ginčas su SEC yra „dar vienas mėginimas persekioti „Tesla“ ir nutildyti poną Muską“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis