Ką išlošiau – tas mano!

Klemensas Rimšelis
Klemensas Rimšelis
Klemensas Rimšelis / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Liberalų ir centro sąjunga (LiCS)

Penkiasdešimtmetis politikas K.Rimšelis į Seimą kandidatuos Kauno Centro vienmandatėje rinkimų apygardoje. Prieš ketverius metus rinkimus ten pat jis prakišo. Prieš tai kadenciją Seime praleidusiam politikui tuomet prasidėjo nesėkmių metas. Kadangi teko ieškotis darbo, 2005-ųjų pradžioje jis susiruošė dalyvauti konkurse į Prezidentūros kanclerio postą. Tačiau važiuojant į konkursą Kauno–Vilniaus greitkelyje pro šalį su švyturėliais švilpianti vyriausybinė mašina K.Rimšelio automobilį nustūmė ir kandidatas į kanclerius nulėkė nuo skardžio. Paaiškėjo, kad nepasiėmė dar ir mobiliojo, tad stovėjo pakelės sniege vien su kostiumu ir tranzavo. O konkursas Prezidentūroje tuo metu jau vyko. K.Rimšelį po to priglaudė partija, jis yra apmokamas (LiCS) atsakingasis sekretorius.

– Ar išlošti pinigai turi būti apmokestinami gyventojų pajamų mokesčiu? – dienraštis L.T. paklausė K.Rimšelio.

– Pajamų mokesčiu tikrai ne. Taip apmokestinami uždirbti pinigai. O išlošti ir uždirbti – skirtingos sąvokos. Lošdamas žmogus iš pradžių įdeda ir savo pinigų. O kai laimi, turi gauti prizą, o ne valstybei atiduoti. Nuo to prizo kažkokia įmoka gal ir gali būti nuskaitoma, bet tik ne apmokestinama tuo pačiu tarifu kaip atlyginimas už darbą.

L.T. išvada

Jei nesėkmių metas bus pasibaigęs, gal K.Rimšelis rinkimus ir laimės. Tačiau gali būti, kad vėl liks nieko nepešęs. Ten pat kandidatuoja konservatorė Vincė Vaidevutė Margevičienė, „darbietis” Gintaras Furmanavičius. Ką pasirinks kauniečiai? O K.Rimšelis – dar ir tingus, dėl rinkėjų nė piršto nepajudins. „Koks esu – toks esu, – pareiškė jis. – Ir keistis neketinu. Jei tiksiu toks – išrinks. O jei ne – moku jau ir pralaimėti, ir laimėti.”
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis