Kaip rašo dienraštis „Lietuvos rytas“, reklamos bendrovė, kuri rūpinosi partijos reklama, glaudžiai susijusi su R.Babravičiumi – jis dar visiškai neseniai buvo jos vadovas, o tarp dabartinių bendrovės vadovų ir akcininkų yra R.Babravičiaus verslo partneriai.
Su reklamos bendrove „Mediapool“ Liberalų ir centro sąjunga oficialią sutartį sudarė šių metų vasarį. Pagal sutartį „Mediapool“ turėjo rūpintis Liberalų ir centro sąjungos reklamos kūrimu, gamyba ir skleidimu.
Liberalcentristų atsakingasis sekretorius, buvęs vidaus reikalų ministras Raimundas Palaitis dienraščiui sakė kol kas negalįs atsakyti, kiek partijai atsieis „Mediapool“ paslaugos. „Rinkimai dar nesibaigė, du mūsų kandidatai išėjo į antrąjį turą, tad susidėliosime ir apskaičiuosime tik po to“, – sakė R.Palaitis.
„Mediapool“ vadovu dar praėjusių metų pabaigoje buvo buvusio partijos pirmininko, kandidatavusio sostinės vienmandatėje apygardoje, G.Babravičiaus sūnus Rokas. Kai kurie šios bendrovės akcininkai dabar tapo ir jos formaliais vadovais, o R.Babravičius dabar vadovauja su kitais šios bendrovės akcininkais susijusioms įmonėms, pavyzdžiui, vienai jų – bendrovei „Media klubas“.
„Na, ši bendrovė dirbo su mūsų partija dar per praėjusius savivaldos rinkimus 2011 metais, tad su ja bendradarbiavome ir dabar. Partijos viduje šiuo metu buvo visokių nuomonių apie jos darbą – vieni sakė, kad gerai, kiti – kad blogai. Ji rūpinosi pirmiausia reklamos planavimu ir sklaida. Žiūrėsim, kai suvesime ir viską susumuosime, tai ir išsiaiškinsim“, – dienraščiui sakė Liberalų ir centro sąjungos pirmininkas Algis Čaplikas.
Paklaustas, kiek įtakos šiam bendradarbiavimui turėjo asmeninės bendrovės sąsajos su G.Babravičiumi, A.Čaplikas atsakė aptakiai: „Natūralu, kad šeimos ryšiai turi kažkokios įtakos pasitikėjimui ir pasirinkimui“.
Liberalų ir centro sąjunga, šiuo metu esanti valdančioje daugumoje, Seimo rinkimuose pasirodė nesėkmingai ir surinkusi 2,06 proc. balsų daugiamandatėje apygardoje mandatų negavo.