Aukštosios mados savaitę Romoje užbaigė studentai

Kad Romos aukštosios mados savaitė yra demokratiškas renginys, galima buvo įsitikinti paskutinę dieną. Šalia garsių dizainerių vardų tądien skambėjo ir Romos akademijų studentų pavardės. Jie pristatė savo kūrinius, pasiūtus iš paprastesnių ir pigesnių audinių.
„Accademia Koefia“ kūrinys
„Accademia Koefia“ kūrinys / Raffaele Soccio / Luca Sorrentino nuotr.

Ne vienas jų privertė smarkiau plakti širdį – drabužiai atrodė dieviškai gražūs. Juk tai – vienetiniai, nepakartojami kūriniai. Kai kurių studentų darbai peržengė fantazijos ribas ir išspaudė publikos ašaras. Jie buvo tokie originalūs, jog atrodė, kad kartais pernelyg tradicinis aukštosios mados podiumas Romoje iš naujo atgimė.

Nors neįprasta ant podiumo matyti batelius, kuriuos kolekcijų pristatymui akademijų studentės įsigijo Romos „PrimaDonna“ parduotuvėje už 250 Lt, kai garsūs kūrėjai vienai porai pasiūti sumoka 2000 Lt, tačiau idėjos lieka idėjomis. Jos vertė kreipti dėmesį į bendrą vaizdą.

Ant studentų podiumo žengė ne tik moterys, bet  ir atletiški vyrai. „Accademia Coefia“ studentus įkvėpė egzotiškos šalys – Kinija, Japonija, Afrika. Drabužiai buvo itin gerai pasiūti.

Studentų darbus Santo Spirito in Sassia vienuolyne stebėjo ne tik žurnalistai, bet ir „Vogue“ žurnalo redaktorė Franca Sozzani. Pastaroji taip pat liko priblokšta drabužių savitumo. 

Salėje teko pamatyti ir garsų aukštosios mados kūrėją Camillo Bona. Neretai sakoma, kad legendiniai mados kūrėjai įkvėpimo semiasi iš jaunų kūrėjų. O kartais net vagia idėjas.

Jaunimui dar nepasiekiama arabiška prabanga ir tikri deimantai, tačiau jų polėkio, įkvėpimo, natūralumo ir jaunatviškų idėjų nenupirksi už jokius pinigus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis