„Dolce & Gabbana“ mados namai nusilenkė ir erotikai, ir Bažnyčiai

Peršviečiami gipiūro, organzos, šifono audiniai ir Monrealio bazilikos kupolų mozaikos ant jų. Nuogos krūtys, lipančios lauk iš suveržto korseto ir Sicilijos karaliaus Guglielmo II iš Altavilos karūnavimo scenos, kuriose svarbiausi personažai – Kristus ir Dievo Motina. Auksinės karūnos, brangakmeniai, kryžiai ir stacijos spindi ant aukso siūlu išsiuvinėtų drabužių paviršiaus, rankinių, piniginių, apavo, akinių. Erotika ir religija garsiausių Italijos mados namų kolekcijoje žengia koja kojon.
„Dolce & Gabbana“  rudens-žiemos kolekcija
„Dolce&Gabbana“ rudens – žiemos kolekcija. / „Scanpix“ nuotr.

2014-ųjų metų žiemos „Dolce & Gabbana“ moteriškų rūbų kolekcija abejingų nepaliko – vienus ji įsiutino, kitus sužavėjo. Aišku viena, ji sukrėtė ir tikinčiuosius, ir bažnyčios priešininkus. Kaip tik tokios reakcijos ir siekė mados genijai Domenico Dolce ir Stefano Gabbana.

Konfliktinės asmenybės, antikristai, gėjai, nusikaltėliai. Ir vis dėlto – genijai. Kaip tik neišvadino spauda ir Milano Nacionaliniai mados namai radikaliausio Italijos mados dueto – „Dolce & Gabbana“ mados namams kuriančių dizainerių. Religinė tema šių kūrėjų kolekcijose dominuoja ne pirmą kartą.

Milanas dar nepamiršo skandalingos dizainerių parodos, kurioje per visą sieną išdidintuose plakatuose dizainerių svečiai išvydo popiežiaus abitu vilkintį personažą, laiminantį nuogą anoreksišką būtybę. Ir dar gausybę įvairių provokuojančių scenų.

Konfliktinės asmenybės, antikristai, gėjai, nusikaltėliai. Ir vis dėlto – genijai. Kaip tik neišvadino spauda ir  Milano Nacionaliniai mados namai radikaliausio Italijos mados dueto – „Dolce&Gabbana“ mados namams kuriančių dizainerių.

Ir vis dėlto „Dolce & Gabbana“ kolekcijų pristatymų metu Milano „Metropol“ kino teatras – visada sausakimšas. Šįmet jis buvo tiesiog apgultas, todėl apsauga ir policija tikrino ne tik vardinius pakvietimus, bet ir prašė rodyti asmenybę patvirtinantį dokumentą.

Garsenybių – Holivudo, roko, sporto pasaulio žvaigždžių „Metropol“ teatre niekada netrūksta. O šio rudens–žiemos kolekcija sukėlė tikrą publikos ekstazę. Ji akino prabanga, tipiškai itališku pasiuvimu, kurį mados žinovai pavadino „mozaico sartoriale“ (it. atelje mozaikos) ir stulbinama harmonija tarp retro ir naujausių trečiojo tūkstantmečio technologijų.

Mozaikomis svaiginančią dizainerių kolekciją įkvėpė viena garsiausių Sicilijos Monrealio bazilika. Ji traukia visų pasaulio meno žinovų dėmesį religinėmis scenomis, kurios atvaizduotos aukso mozaikomis inkrustuotuose bazilikos kupoluose. Dieviškos mozaikos verčia tyrinėti biblinius personažus. Spalvų gama ir aukso spindesys spiginant kaitriai Sicilijos saulei apsvaigina ir įkvepia.

Žvelgdami į auksu spindinčią Milano kūrėjų kolekciją ant „Metropol“ teatro takelio mados specialistai drabužiuose mato ne tik žavias mozaikas. Įdomu tai, kad šias mozaikas D.Dolce ir S.Gabbana privertė paklusti taikomajam menui. O taikomąjį meną sugebėjo pakylėti iki vaizduojamojo tobulybės.

Drabužiai, pasiūti „su misura“  (it. pagal išmatavimus), sunkiai sutelpa į pret-a-porter mados rėmus. „Dolce & Gabbana“ mados namų klientei jie suteikia galimybę pasijusti išskirtine, vienintele.

Suknelės išryškina moters dailiausias kūno linijas – jos sukirptos taip, kad moters figūra atrodo lyg smėlio laikrodis. Korsetai, iškeliantys krūtinę, suteikia karalienėms būdingo išdidumo, sijonai apnuogina kelius. Rankinėse, delninukėse, retro stiliaus piniginėse, skirtose teatrui, atsisipindi karūnavimo scenos. Rankinės ir piniginės išsiuvinėtos rankomis.

Mozaikomis dekoruoti trapecijų formos paltai derinami prie taip pat mozaikomis margintų aukštakulnių. Erotiškos gipiūro palaidinės ir aukso karoliais dekoruoti sijonai, metalo papuošalai su rubinais ir safyrais inkrustuotais kryžiais. Nesunku tokią moterį įsivaizduoti ir sekmadienį žingsniuojančią Sicilijos miestų aikštėmis į bažnyčią, ir dirbančią didmiesčio biure.

„Dolce & Gabbana“ moteris jaučiasi dieviška, lyg Monrealio bazilikų kupole pavaizduota Madona.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis