15min.lt/Jurgos Jurkevičienės nuotr./Džinsai |
Mados kritikai teigia, kad šįmet Florencijos „Pitti Uomo“ paroda nuteikė optimistiškai. Ne vien todėl, kad Forezza da Basso pilyje stendus įsirengė daugiau nei kada nors garsių užsienio bendrovių. Tiesa, šįmet vyrų mados stendus aplankė triskart daugiau nei anksčiau žiūrovų iš Kinijos, Rusijos, Korėjos, Singapūro, ir JAV. Bet labiausiai Italiją nustebino Kazachstano ir Azerbaidžano mados verslininkų aktyvumas. Jie itin profesionaliai rinkosi naujas kolekcijas savo šalių vyrams. Mados stendai traukė dėmesį ir dėl to, kad juose triumfavo linksmos puikiai stipriąją lytį nuteikiančios spalvos.
15min.lt/Jurgos Jurkevičienės nuotr./Marškiniai |
Florencijoje vyrai demonstravo papūgų plunksnų spalvų aksesuarus ir džinsus, gėlėtus marškinius. Vintažinis drabužių stilius meistriškai derėjo prie ryškiaspalvių zomšos batų ir technologiškų rankinių. Garderobui solidumo suteikė kamufliažinio audinio detalės ir rokeriški motyvai – metalo aksesuarai su kaukolėmis. Sportuoti ir keliauti vyrus įkvėpė trečiojo tūkstantmečio technologijomis dvelkiantys motociklininkų šalmai ir banglentės.
Florencija – tai itališkų tradicijų ir aukščiausios pasiuvimo kokybės sostinė. O stiliaus naujienų ištroškusios mados aukos jau žvalgosi į Milaną.
Šeštadienį vakare Florencijos „Pitti Uomo“ parodos dalyviai išmontuoja stendus ir kartu su žurnalistais ir fotoreporteriais kraustosi į Milaną. Kuo nustebins vyrus Milano mados lyderiai „Dolce&Gabbana“, „Gucci“, „Prada“ ir „Giorgio Armani“ netrukus pamatysime.
Apsilankius Florencijoje galima nujausti – visi estetikos jausmo nestokojantys bei taisyklių nebijantys laužyti vyrai ir Milane svaiginsis spalvomis.