Į biurą – su kompiuterio rankine

Į kokį aksesuarą Milano vyrai investuoja daugiausia? Giorgio Armani neleidžia abejoti – apie vyrų stilingumą galima greitai nuspręsti pažvelgus į jo kompiuterio krepšį. Todėl kurdamas žiemos sezono aksesuarų kolekciją madų diktatorius išskirtinį dėmesį atkreipė į technologijų stebuklą – vyrišką dvirankinę.
Kompiuterio krepsis
Kompiuterio krepšys

Vyro drabužių spintos turinys privalo atsinaujinti keturis kartus per metus, o aksesuarų spintoje pokyčiai dar radikalesni

Vyrams skirti aksesuarai paklūsta trečiojo tūkstantmečio technologijoms panašiu greičiu kaip mobilieji telefonai. Būtent todėl aukščiausios kokybės veršio, ryklio, stručio, krokodilo odos paviršiai gniaužia kvapą.

Mados žinovai teigia, kad  vyrams skirti aksesuarai paklūsta trečiojo tūkstantmečio technologijoms panašiu greičiu kaip mobilieji telefonai.

Minkšta „Emporio Armani“ vyriškų rankinių oda užtikrina kompiuterio saugumą. Ji plona ir elastinga, nepraranda formos, ji atspari oro sąlygoms, sunkiai plyšta.

Paviršiai badomi ir gofruojami, daugybę kartų presuojami, plaunami, kaitinami, detalės pjaustomos lazeriu.

Kompiuterio, planšetėms, mobiliojo telefono dėklams dizaineris parinko vyrų mėgstamą juodą spalvą.

Tačiau ją pavadinti juoda būtų nusikaltimas. Specialistai sukūrė tokią plačią juodos spalvos gamą, jog tenka palaužyti galvą, kaip pavadinti vieną ar kitą atspalvį.

„Emporio Armani“ aksesuarai  žavi grafito, anglies, antracito, asfalto spalvomis.

Minkštos dvirankinių rankenėlės, drąsios proporcijos, logotipo pateikimo būdas, furnitūra – šios ultramodernios detalės kuria stilingo savimi pasitikinčio karjeros vyro įvaizdį.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis