Jurga Jurkevičienė: „Esu dėkinga deimantų kūrėjui už pasitikėjimą“

„Kaip jaučiasi moteris, pasipuošusi deimantais beveik už milijoną litų?“ –„Acqua, vino & fashion“ vakaro „Kempinski Telegraf“ restorane metu vakaro vedėjos teiravosi žurnalistai.
Jurga Jurkevičienė
Jurga Jurkevičienė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Italijos juvelyrikos bendrovė „Roberto Coin“  pasaulyje konkuruoja su garsiais „Tifany & Co“, „Grisogono“, „Hermes“ brangakmenių  mados namais. Ji  puošia ryškias Holivudo žvaigždės Salma Hayek, Naomi Campbel, Sharon Stone. „Roberto Coin“ brangakmenių įmonė  sutiko papuošti ir „Acqua, vino & fashion“ renginio vedėją deimantų kolekcija – koljė, auskarais, apyranke ir žiedu. Kolekcijos  vertė – 250 tūkst. eurų.

Deimantai buvo tokie lengvi, kad visai jų nejaučiau. Tikiuosi, nenuvyliau mados namų. Esu dėkinga R. Coin už pasitikėjimą.

„Turėjau vos kelias minutes žvilgtelėti į savo atvaizdą veidrodyje“, – teigė vakaro vedėja žurnalistė Jurga Jurkevičienė. – Deimantai buvo tokie lengvi, kad visai jų nejaučiau. Tikiuosi, nenuvyliau mados namų. Esu dėkinga R. Coin už pasitikėjimą.“

Mados namų atstovė Romoje lietuvė Irma Markevičiūtė papuošalų kainą paskelbė tik renginio metu.

„Informacija iki paskutinės minutės buvo slepiama saugumo sumetimais.  Iki renginio deimantai buvo saugomi „Kempinski“ viešbučio seife“, – „15 min“ portalui teigė Irma Markevičiūtė. – Papuošalų komplekto kaina – itin didelė, nes „Roberto Coin“ deimantai yra ypatingi.  Jų spindesys išskirtinis.“

„Roberto Coin“ deimantų apdirbimui naudojama sudėtinga  „Cento“ – (it. – šimtas) briaunų šlifavimo technika, kuri papuošalams suteikia neregėtą spindesį.

„Vakaro vedėjai deimantus išrinko pats mados namų savininkas“, – sakė į Vilnių papuošalus atgabenusi I. Markevičiūtė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis