Milano dizainerės Alessandros Zanaria iššūkis – skrybėlėmis prieš nuobodulį

Mažos, plačiabrylės, šiaudinės ir iš brangaus lino audinio, languotos ir vienspalvės, pastelinių spalvų ir fluorescensinės skrybėlės tapo kasdienybės dalimi šiltąjį sezoną ir lietingą rudenį. Milano dizainerė Alessandra Zanaria teigia, kad skrybėlė bet kurį sezoną ir bet kuriuo paros metu moters kasdienybei suteiks ypatingą atspalvį.
Skrybeles
Skrybėlaitės

Paslapties, subtilaus gundymo, nekalto iššūkio geismas labiausiai  jaudins pačią skrybėlės savininkę. Būtent todėl gatvės garderobas taps tiesiog neįsivaizduojamas be prabangios ekstravagantiškos skrybėlės, į kurią teks investuoti solidžią sumą.

Kosmopolitiška laisvės siekianti moteris žengs gatve išdidžiai pakėlusi smakrą. Kaktą ir pakaušį dengianti aliejiniumi paviršiumi dengta pinta skrybėlė akins iš tolo ryškia – oranžine, skaisčia smaragdo, naftos, turkio, ciklamenų – spalvomis.

Spintą papildyti madinga skrybėle taps neatidėliojama būtinybe. Šį galvos apdangalą A.Zanaria siūlo ypač atidžiai rinktis. Su klasika jis neturi nieko bendra, nes dėmesį kūrėjai sutelkė ne tik į skrybėlės siluetą bei medžiagą, bet ir į ją papuošiantį aksesuarą.

Kitąmet juo taps galvajuostė – prabangus kaspinas, dekoruotas brangakmeniais, siuvinėtas žvyneliais ir išpuoštas etnodekoru, gėlės žiedas, iš įvairių medžiagų karpinių sudėliotas bumbulas.

Milano skybėlių diktatorė atkreipia dėmesį į naujausią idėją, kuri įprasmina laikmečio mados tendenciją – tai įmantriai laužtine linija sudėliotas atlaso kaspinas prie skrybėlės pritvirtintas tik viename taške.

Aukšti sijonų skeltukai, gilios iškirptės, peršviečiamos medžiagos – šių akcentų niekaip negalės pritrūkti madingos moters spintoje.  Tačiau tai dar ne viskas. 

Pret – a – porter madą kuriantys dizaineriai gatvėje panoro matyti šiek tiek neįprastą moterį. Trumpam jai bus suteiktas  ypatingas vaidmuo – lyg manekenei ant aukštosios mados podiumo. Kūrėjai žvelgia į moterį tarsi į fatališką būtybę. Ji akimirksniu taps kino aktore, kažkokio kino filmo heroje, pagrindinio vaidmens atlikėja.

Moteris atrodys stilingai, kai jos įvaizdį paryškins keisčiausių formų ir atspalvių skrybėlės.  Įmantriai sudėliotas platus dvigubo audinio kaspinas neapjuos moters galvos. Tai atrodytų banaliai ir senamadiškai. 7 centimetrų ilgio ir 3 cm pločio ryškiaspalvis kaspinas prie skrybėlės prisiūtas tik viename taške, todėl moteriai žingsniuojant jis lyg spyruoklė vibruoja. Kaspinas lengvas, tačiau jo vibravimą moteris jaučia nuo menkiausio judesio.

Dizainerė A.Zanaria skrybėlių kolekcijos pristatymą surengusi Milano viešbutyje „Grand Hotel et du Milan“ Milano Manzoni gatvėje pati vakaro svečiams pademonstravo, kokia moteriai gali tapti svarbi kiekviena skrybėlės detalė.

Gatvėje dėmesį trauks trapūs ažūriniai akcentai, tarsi miražas atsidūrę ant moters galvos. Bumbulai susukti iš veltinio siūlų, alkantaros ir zomšos, sukarpyto odos audinio taps netikėtu gatvės iššūkiu.

Jei kažkam šis aksesuaras atrodo neįprastai, A.Zanaria idėja pasiekė tikslą. Kosmopolitiška laisvės siekianti moteris žengs gatve išdidžiai pakėlusi smakrą. Kaktą ir pakaušį dengianti aliejiniumi paviršiumi dengta pinta skrybėlė akins iš tolo ryškia – oranžine, skaisčia smaragdo, naftos, turkio, ciklamenų spalvomis. Ji jausis pastebėta, o tai suteiks noro dar daugiau provokuoti.

Skrybėlių spalvas nebūtina derinti prie garderobo, nei prie apavo ar rankinės. Mados kūrėjai galvos apdangalą taip sureikšmino, kad galima neabejoti – ji svarbi tarsi brangus, moters kaklą puošiantis kolje.

Kodėl tokia reikšmė steikiama skrybėlei?

Dizainerė A.Zanaria Milane teigė, kad tik taip galima suteikti prasmę vienai ar kitai gyvenimo akimirkai. Žvelgiant į skrybėlių kolekciją vieno brangiausių Milano viešbučių „Grand Hotel et du Milan“ auksinių veidrodžių salėje iš tiesų buvo lengva pasijusti lyg kino filme. Lengva buvo patikėti, kad madinga skrybėlė nuteiks optimistiškai. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis