Milano dizaineriai siūlo stipriajai lyčiai įvairiausius oranžinius atspalvius. „Salvatore Ferragamo“ mados namai kuria žieminį kašmyro paltą su prabangia oranžinės lapės kailio apykakle. „Fay“ bendrovė siūlo vyrams „fresco lana“ – (it.šviežia vilna) purvino apelsino atspalvio kostiumą, o „Marlboro Clasics“ – rokerių stiliaus odinę striukę.
Viena madingiausių šį sezoną vadinamoji „arancio sporco“ – (it.purvino apelsino) spalva. Ji subtili ir iš tolo neakina. Atvirkščiai, šios spalvos aksesuaras arba drabužis šaltąjį sezoną vyro spintai suteiks optimistinį atspalvį.
O viskas prasidėjo nuo to, kad garsi odos aksesuarus gaminanti bendrovė „Piquadro“ dar pernai sukūrė puikią rankinių kolekciją vyrams, kurią pasiuvo iš skaisčios oranžinės spalvos impregnuoto techno audinio.
O viskas prasidėjo nuo to, kad garsi odos aksesuarus gaminanti bendrovė „Piquadro“ dar pernai sukūrė puikią rankinių kolekciją vyrams, kurią pasiuvo iš skaisčios oranžinės spalvos impregnuoto techno audinio.
Tokios rankinės bei kompiuterių, planšečių, mobiliųjų telefonų dėklai – kasdien mūsų gyvenime naudojami technologijų stebuklai – ne mažiau svarbūs karjeros vyrui nei dienos ar vakaro garderobas. Todėl stiprioji lytis dažnai į aksesuarus investuoja daugiau, negu į švarką, batus.
Oranžinė „Piquadro“ rankinė taip smarkiai sužavėjo vyrus originalia idėja – asmeniškai kiekvienam sukurtu logotipu, įspaustu rankinės atvarte, kuris geriausiai matomas ryškiame fone, jog ir spalva tapo pageidaujama. Keista, bet ji šią žiemą dar labiau gundo vyrus ir visai natūraliai tapo svarbesne už kitas.
Ryškesnius iššūkius mėgstantys karjeristai savo įvaizdį žiemą paryškins oranžine kepuraite su snapeliu „Coppala“, o atsargesni biurų tarnautojai – apelsinų spalvos technostiliaus laikrodžio dirželiu.
Milano mados kūrėjai įspėja : oranžinės spalvos negali būti perdaug. Atvėsus orui spintoje užtenka vieno aukštos kokybės prabangaus aksesuaro. Prie švarko kojines derinti taip pat nebūtina. O jei išsirinksite oranžinius krokodilo batus, jiems suteikite meno kūrinio vaidmenį. Taigi dominuoti privalo jis – ultramodernus drabužis arba technologiškas aksesuaras. Ir daugiau nieko.