Nauja „Pasquale Bruni“ kolekcija, pristatyta Milano mados savaitėje, abejingų nepaliko. Atrodytų, brangakmenių bendrovė negali taip sparčiai paklusti mados tendencijoms kaip drabužių, avalynės ir aksesuarų pramonė. Bet vis dėlto, naujienų ir gyvenimo kokybės citadelėje – Milane – brangakmeniai atrodė itin šiuolaikiški.
„Pasquale Bruni“ kuria papuošalus – žiedus, apyrankes, auskarus, pakabučius moterims, kurios Italijoje vadinamos „donna di classe“. Tai kilmingos, aristokratiškos, vidinę eleganciją spinduliuojančios moterys. Dažniausiai tai garsių Italijos giminių palikuonės, kurioms karjeros siekiai – svetimas dalykas. Neretai tai – kino garsenybės, charizmatiškos bohemos atstovės.
„Pasquale Bruni“ kuria papuošalus – žiedus, apyrankes, auskarus, pakabučius moterims, kurios Italijoje vadinamos „donna di classe“. Tai kilmingos, aristokratiškos, vidinę eleganciją spinduliuojančios moterys.
Milano Manzoni gatvėje „Pasquale Bruni“ butike įvykusios prezentacijos metu šįmet galima buvo pasilabinti su garsia Italijos kino aktore ir šių mados namų reklamos veidu Ornella Muti. Šią moterį mados namai pasirinko dėl ypatingų jos akių, kurios, kaip teigia Eugenia Bruni, yra keturių spalvų. Grakšti, liekna ir žaviai besišypsanti Italijos aktorė Milane prezentacijos metu buvo išpuošta naujos kolekcijos papuošalais.
Šįmet brangakmenių kūrėjai panašiai kaip drabužių madą kuriantys dizaineriai žvalgosi į egzotiškas salas, jų florą ir fauną. Todėl viena žaviausių „Animalier“ kolekcijos dalių atspindi plėšrūnus ir roplius, įkūnijančius įvairius moters gyvenimo aspektus.
Pavyzdžiui, žiedas gyvatė, inkrustuotas brangakmeniais, žavės sumanaus, agresyvaus būdo moteris. Gyvatė tai – ir gudrumo, moteriško sugebėjimo chameleoniškai keisti spalvas, simbolis.
Varlė įkūnija vandens karalienės įvaizdį. Kiekviena dailiosios lyties atstovė širdyje svajoja tapti savo karalystės valdove.
Egzotiškas drakonas įkūnija mistinį gyvenimo aspektą, svajones, norą pakilti virš realybės ir pilkos kasdienybės, pasiekti kad ir neįmanomą tikslą.
Vėžlys tai – sumanumo, lėtumo, išminties išraiška. Šį roplį dievina racionalios, tradicijoms ištikimos moterys.
Kolekcija „Bon Ton“ skirta moterims, kurios net kasdienybėje dievina prabangą, tik ji ne akiplėšiškai atvira, o pastebima tik patyrusios akies. Išskirtinis „Bon Ton“ bruožas – brangūs metalai.
Kolekcijos dalis „Mandala“ skirta vakarui ir ypatingoms progoms. Keisti brangakmenių atspalviai primena rytų šalių saulėtekius ir saulėlydžius. Šį kolekcija – itin šiuolaikiška, nes papuošaluose – žieduose ir pakabučiuose – galima užčiuopti tam tikrą trečiojo tūkstantmečio technologijų atspalvį.