Vietos gyventojai įpratę prie įvairiausių provokacijų, ir, atrodytų, jų jau niekas jau nenustebins. Ypač mados srityje. Milano mados savaičių dienomismiesto gyventojai žino – automobilių eismą trikdo į dizainerių pristatymus ištisomis virtinėmis plūstantys „Mercedes“ automobiliai. Jie į mados pristatymus gabena garsius žurnalistus, žurnalų redaktorius, pirkėjus. Bet didžiausios minios susidomėjimo sulaukia dizainerių klientai.
Prie dizainerių mados namų lūkuriuojantys klientai traukia žvilgsnį ne mažiau nei modeliai ant podiumų. Jie visada išsirenka nors vieną sezono tendencijas atspindinčią detalę.
Praeivių žvilgsniuose neretai tenka pamatyti nuostabą – ekscentriškų dizainerių svečių tarpe netrūksta ir atvirai provokuojančių personažų, kurių nepavadinsi nei puošeivomis, nei mados tendencijų vergais. Tiesiog tai žmonės, kuriems mada – malonus iššūkis, suteikiantis kasdienybei tam tikrą prasmę ir subtilų ironijos prieskonį.
Prie dizainerių mados namų lūkuriuojantys klientai traukia žvilgsnį ne mažiau nei modeliai ant podiumų. Jie išsirenka nors vieną sezono tendencijas atspindinčią detalę. Šįmet prie Milano dizainerių mados namų netrūko vyrų, pasipuošusių žvejo kepuraitėmis, moterys slėpė akis po „katės“ ir „baroko“ stiliaus akiniais.
Garsioji mados tinklaraštininkė ir Japonijos „Vogue“ mados redaktorė Anna dello Russo į dizainerių pristatymus atvykdavo jau vilkėdama vieno ar kito kūrėjo žiemos sezono drabužiais.
Dizainerių Domenico Dolce ir Stefano Gabbana pristatyme stilingumo simboliu vadinama moteris buvo apgulta fotografų. Po kolekcijos pristatymo Milano „Metropol“ teatre A.dello Russo maloniai sutiko nusifotografuoti ir pademonstruoti kiekvieną savo drabužio detalę.
„Dolce & Gabbana“ kolekcijos prezentacijoje moteris vilkėjo ekstravagantiška karoliukais, Swarovski kristalais ir brangakmeniais siuvinėta suknia, apavu ir aksesuarais. Jie priminė VI amžiaus Bizantijos bažnyčių mozaikas.
Pernai žiemą ant „Metropol“ mados takelio pademonstruota nauja tendencija sudomino iš viso pasaulio į Milaną atvykusius fotografus ir žiniasklaidą. „Dolce & Gabbana“ mados namų įdėją mados tinklaraštininkė Anna dello Russo įkūnijo puikiai: ji įrodė – mada gali atrodyti žavi ne tik ant podiumo, bet ir gatvėje. Kad ir kaip ji šokiruotų.