Pasaulyje yra dvi žmonių grupės: tie, kurie dievina batus, ir tie, kuriems jie nerūpi. Arba kitais žodžiais tariant, – moterys ir vyrai. Taip juokauja žinoma rašytoja Paola Jacobbi.
Todėl mes, moterys, puikiai suprantame, ką reiškia, kai „Membershop.lt“ siūlo 2012 metų pavasario-vasaros „Elle“ avalynės kolekcijai nuolaidas net iki 50 procentų!
„Elle“ – 1945 m. Europoje įkurtas didžiausią tiražą pasaulyje turintis mados žurnalas.
Tačiau labai greitai jis tapo mados ir stiliaus ikona tapęs prekinis ženklas, nuolat besipuikuojantis madų žurnaluose ir užkariaujantis podiumus.
Naujausių mados tendencijų derinimas su klasika arba vintažo stiliaus sujungimas su šiuolaikinėmis detalėmis – tai ir yra „Elle“ filosofija.
Beje, „Elle“ yra Charmant Group prestižinių mados prekinių ženklų grupės narys.
Šįkart „Elle“ pateikia avalynės liniją, kuri spalvinga, tačiau subtili ir žingsniuojanti kartu su paskutinėmis mados tendencijomis bei tinkanti įvairioms progoms.
Batai turi tiesiog magiškų savybių: akimirksniu gali priversti mus pasijusti žavingomis arba seksualiomis, elegantiškomis arba sportiškomis. Taigi batai vis tiek yra meno ar bent jau puikaus amatininko kūriniai ir gali būti prilyginami juvelyriniams dirbiniams. Tik skirtumas tas, kad jie kainuoja kur kas mažiau nei briliantai...
Paola Jacobbi vėl teisi. Kaip ir dėlto, kad batai – didžiausia moterų manija ir jų niekuomet nebūna gana. Turbūt neverta net ginčytis. Verta tik paskubėti, kol „Membershop.lt“ savo klubo nariams siūlo tokią solidžią nuolaidą „Elle“ avalynei!
Užsiregistruoti skubame čia