Alexanderiui McQueenui – pomirtinis įvertinimas

Tragiškai šių metų vasarį iš gyvenimo pasitraukęs britų dizaineris Lee Alexanderis McQueenas įvertintas šių metų Britų mados apdovanojimuose. Po mirties mados kūrėjui skirtas „Iškilių pasiekimų“ kuriant madą apdovanojimas.
Dizaneris – kolekcijos pristatyme
Alexanderis McQueenas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Britų mados taryba nurodė, kad būtent šio kūrėjo darbai turėjo išskirtinai didelį poveikį viso pasaulio mados tendencijoms. Būdamas gyvas A.McQueenas Britų mados apdovanojimuose buvo keturis kartus tituluotas „Metų dizaineriu“. Šis mados kūrėjas pasaulyje pagarsėjo dėl provokuojamo, charakteringo dizaino, aštraus, itin modernaus siuvimo bei išskirtinių kolekcijų pristatymo renginių Londone, Niujorke ir Paryžiuje.

Dizainerio atminimas antradienį vykusios ceremonijos metu buvo pagerbtas trumpu filmu, kuriame režisierius Nickas Knightas apžvelgė išraiškingiausias A.McQueeno gyvenimo akimirkas. Jas papildė islandų atlikėjos Bjork sukurtas garso takelis. „Šis filmas parodo, kad A.McQueenas buvo unikali ir labai svarbi asmenybė, kuri pakeitė mano gyvenimą. Norėjau pabrėžti tamsiąsias ir šviesiąsias Lee puses, kurių turime visi“, – Telegraph.co.uk sakė N.Knightas.

A.McQueenas gimė Londone 1969-aisiais. 1992-aisiais jis gavo humanitarinių mokslų magistro laipsnį mados dizaino srityje. Paskui trumpiau kaip per dešimtmetį jis tapo viso pasaulio mados ikona. Nuo 1996-ųjų spalio iki 2001-ųjų kovo jis buvo mados namų „Givenchy“ Paryžiuje kūrybos direktorius ir kartu plėtojo savo vardo prekių ženklą. „Gucci“ mados grupė 2000-aisiais įsigijo 51 proc. prekių ženklo „Alexander McQueen“ akcijų. Šio ženklo kūrybos direktorius A.McQueenas buvo iki mirties. Dizainerį kūrybos direktoriaus pozicijoje pakeitė ilgametė patikėtinė Sarah Burton, kartu dirbusi 14 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis