Kaip užauginti raumenis

Sporto fiziologas Lynne Kammer iš Teksaso universiteto (JAV) vadovavo grupei, tyrinėjančiai maisto fiziologinį poveikį sportinių treniruočių rezultatams. Jie ištyrė 12 dviratininkų ir triatlonininkų: 8 vyrus ir 4 moteris.
Duona ir pienas puikiai tinka po treniruotės
Duona ir pienas puikiai tinka po treniruotės / Jonathan Gayman, Flickr.com

Skirtingai nuo daugumos eksperimentų, siekiant išsiaiškinti, kaip maitintis intensyvių treniruočių metu, šis eksperimentas buvo skirtas vidutiniško intensyvumo treniruotėms. Po mankštos tiriamieji važinėdavo ant dviračio apie dvi valandas patogiu sau režimu, nepervargdami. O po to gerdavo arba energinį kokteilį, arba neriebų pieną su pilno grūdo duona.

Rezultatai buvo vertinami pagal insulino, laktozės ir proteinų lygį kraujyje. Kraujas būdavo imamas treniruočių pradžioje ir pabaigoje, o tuomet praėjus dar 15, 30 minučių ir po valandos išgėrus gėrimus.

Pasirodo, kad išgėrus pieno kraujyje buvo daugiau insulino ir mažiau pieno rūgšties, nei išgėrus energetikų. Tyrimo tikslas – sulyginti pilno grūdo duonos su pienu derinį ir sportinių gėrimų efektyvumą standarinėms treniruotėms. Tyrėjams buvo iškilęs klausimas, ar gali pigūs ir visiems prieinami maisto produktai konkuruoti su produktais, gaminamais specialiai sportininkams. Tyrimo eigoje paaiškėjo, kad pienas su pilno grūdo duona suteikia raumenimis tokį patį glikogeno kiekį, tad raumenys gauna pakankamai energijos ir gali sėkmingai augti beio ryškėti.

Pienas – tai lengvai įsisavinamo ir kokybiško proteino šaltinis, kuris įgalina baltymo sintezę žmogaus organizme ir adaptuoja jį prie fizinių krūvių. Duona kartu su baltymais išskiria greituosius angliavandenius.

Ir jums tikrai nereikia vartoti brangių produktų, kad pasiektumėte gerų rezultatų – užtenka tik žinoti alternatyvas.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis