Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kosmetinės priemonės, kurias reikia laikyti šaldytuve

Perkant kosmetines priemones tikimės teigiamo jų poveikio ir kad produktas bus tinkamas naudoti visą jo galiojimo laiką. Tačiau neretai taip nutinka, kad kosmetika praranda savo efektyvumą ir tinkamumą naudoti anksčiau, nei parašyta ant jos pakuotės.
Kai kurią kosmetiką rekomenduojama laikyti šaldytuve
Kai kurią kosmetiką rekomenduojama laikyti šaldytuve / Jorg Weingrill, Flickr.com

Nagų lakas tirštėja, veido kremas nebesitepa tolygiai... Šios ir panašios problemos gali iškilti, nepaisant to, kad kosmetinė priemonė yra nauja, jos galiojimo laikas nepasibaigęs, tačiau ji neteisingai laikoma. Ne visos veido ir kūno priežiūros priemonės privalo būti laikomos šaldytuve, tačiau yra trys kosmetikos produktai, kuriuos vertėtų laikyti šaltai.

Paakių kremas. Pirmoji priežastis – šios priemonės formulė liks nepakitusi. Antroji priežastis – vėsus paakių kremas padeda atsikratyti patinimų ir maišelių po akimis, taip pat nuramina odą.

Nagų lakas. Šio produkto laikymas vėsioje vietoje prailgina jo galiojimo laiką. Be to, tai padės išlaikyti lako tekstūrą tolygią, vientisą, bus lengviau jį tepti. Aukšta temperatūra, priešingai, gadina nagų laką, jis greitai nusilupa, pakinta jo formulė, tirštėja.

Kvepalai. Daugelis daro klaidą ir laiko savo kvepalus vonios kambaryje ar prieškambaryje. Temperatūros pokyčiai, drėgmė, šviesa ir šiluma gali pakeisti originalų aromatą. Todėl laikykite savo kvepalus šaldytuve, taip išsaugosite jų kvapą nepakitusį. O karštą dieną pasipurškus vėsiais kvepalais pasijusite gaiviau.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos