„Dažniausiai magijos griebiamasi tada, kai norima paveikti kitą žmogų, priversti jį įsimylėti. Bet juk tai yra ėjimas prieš kito valią, prievartos prieš jį naudojimas. Reiškia, tai juodoji magija“, – sakė Vilija Lobačiuvienė.
Vyriausiaja šalies ragana tituluojama V.Lobačiuvienė atskleidė, kad meilės burtuose pasikliaujama viskuo – vieniems padeda įvairiausi daiktai, kitiems maistas. „Jeigu žmogus kažką daro ir savimi nepasitiki, jam reikalingas sąjungininkas. Mūsuose nuo seno labiausiai paplitusi magiška atributika, susijusi su žmogaus kūno dalimis“, – pasakojo V.Lobačiuvienė. Tačiau efektyviausias būdas pakerėti trokštamą žmogų – išskyrų, pavyzdžiui, seilių apsikeitimas.
„Anksčiau būdavo populiarus būdas su maistu sumaitinti šiek tiek savo prakaito. Fiziologiniai dalykai labai pririša. Pavyzdžiui, jeigu žmonės besibučiuodami pasikeičia seilėmis, tas surišimas būna labai stiprus“, – sakė V.Lobačiuvienė. Ragana pasakojo, kad meilės burtais galima ne tik užkerėti kitą žmogų, bet ir sustiprinti jau esamus santykius.
Meilė – pati baisiausia priklausomybės forma. Teigė V.Lobačiuvienė.
„Būna, kad ateina labai įsimylėję žmonės ir prašo juos užkerėti, kad niekada neišsiskirtų. Dažniausiai tokiu atveju taikomos energetinio rato apeigos. Rato viduryje apsupti raudonais šilkiniais siūlais perrištų žvakučių žmonės sėdi susikabinę rankomis. Žmonės gali ir patys susigalvoti apeigų. Iš esmės tai siūlų, žvakių, nuotraukų surišimas ir padėjimas į kokią skrynelę ar kitą vietą, kur niekas negali prieiti“, – pasakojo V.Lobačiuvienė.
Svarbiausia – tikėjimas
„Meilė – pati baisiausia priklausomybės forma“, – teigė V.Lobačiuvienė. Anot jos, dėl meilės žmonės gali padaryti bet ką. „Anksčiau, kai moterys nuo vyrų būdavo priklausomos absoliučiai, meilės magija būdavo išgyvenimo klausimas. Šiandien labai suaktyvėjęs egocentrizmas, egoizmas, todėl žmonės mylėjimą tapatina su turėjimu: jeigu myliu, vadinasi turiu“, – pasakojo V.Lobačiuvienė.
Ragana prisiminė, kad vokiečių okultizme anksčiau itin būdavo populiarus būdas apsaugoti moterį nuo ištvirkavimo. Vyrui tereikėdavo užklijuoti spynoje rakto skylutę, o raktą išmesti. „Lietuvės moterys dėl ištikimybės naudodavo žoleles. Išleisdamos vyrą, jos paslapčia jam įberdavo džiovintų trintų dilgėlių“, – pasakojo V.Lobačiuvienė. Anot jos, šeimai išsaugoti neretai būdavo naudojamos gandrų išmatos.
Raganos tvirtinimu, norint paveikti žmogų, svarbiausia yra pasitikėti savimi ir tikėti. „Žmogus turi tikėti savo Dievu arba likimu. Jeigu jam šie dalykai netinka, žmogui reikalingas sąjungininkas“.
Burtai gali atsigręžti
Vis dėlto V.Lobačiuvienė pastebi, kad neretai meilės magija, kuri laikoma juodąja magija, gali atsigręžti prieš patį kerėtoją. „Viena moteris labai norėjo turėti vyriškį, o anas buvo nuklydęs į šoną. Moteris vaikščiojo pas raganas tartis, kaip jį susigrąžinti. Ir jis iš tiesų po kiek laiko grįžo. Po keleto metų vyras pateko į avariją ir buvo visiškai paralyžuotas. Moteris pasiekė ko norėjo – gavo vyrą visam gyvenimui“, – pasakojo V.Lobačiuvienė.
Ragana taip pat prisiminė vienos latvės istoriją: „Vyras su moterimi gyveno susituokę apie 17 metų, bet paskui vyras susirado kitą ir žmoną paliko. Moteris pradėjo vaikščioti pas bobutes, užsiiminėjo magija, tad vyras po kiek laiko grįžo. Deja, ji per tą laiką sutiko žmogų, kurį labai įsimylėjo, o jis ją. Tačiau grįžęs vyras nepaleidžia jos. Vienintelis jo tikslas – išlaikyti žmoną. Nelaiminga moteris paskui pradėjo ieškoti atkerėjimo būdo. Tačiau atkerėti daug sunkiau negu užkerėti“.