Kaip rašo vokiečių žurnalo „Der Spiegel“ naujienų svetainė, A.Merkel apie tai nebuvo informuota, o partijos vadovybė tokiu sumanymu nelabai apsidžiaugė.
A.Merkel konservatorių Krikščionių demokratų sąjungos (CDU) narė Vera Lengsfeld tikrai nustebino rinkimų kampanijos plakatais, kuriuose greta savosios demonstruoja ir įspūdingą kanclerės iškirptę. Plakato šūkis skelbia: „Turime daugiau ką pasiūlyti“ („Wir haben mehr zu bieten“).
Plakate greta spausdinamos 57 metų V.Lengsfeld nuotrauka ir garsioji A.Merkel fotografija, daryta 2008 metų balandį, kai kanclerė apsilankė operoje Osle.
SDU vadovybė neatrodo labai apsidžiaugusi. „Su mumis tai nebuvo suderinta“, – sakė atstovas. V.Lengsfeld, buvusi Rytų Vokietijos pilietinių teisių aktyvistė, kurią kalino komunistų slaptoji tarnyba „Štazi“, dienraščiui „Bild“ sakė: „Esu tikra, kad ponia Merkel į tai žiūri linksmai. Galiausiai ji juk turi humoro jausmą.“
Vietos Bundestage siekianti V.Lengsfeld tvirtino, kad jai reikėjo akį patraukiančio plakato, nes balotiruojasi kairiųjų smarkiai dominuojamoje Berlyno apygardoje Kroicberge-Frydrichshaine, kur prieš ketverius metus CDU per rinkimus gavo tik 12,4 proc. balsų.
Pasak jos, dėl to plakato vos per dieną jos rinkimų kampanijos svetainėje apsilankė 17 tūkst. interneto vartotojų. Daugelį kritiškų komentarų jos tinklaraštyje parašė vyrai, kaltinantys seksizmu. Vienas komentatorius, prisistatantis Danielio Baltaro vardu, rašė: „Ar visai išprotėjote? Tokiais plakatais pasiskelbėte esanti psichiškai nesveika ir politiškai save diskvalifikavote.“
Tačiau kelios komentarus rašiusios moterys tvirtino, kad ji pademonstravo drąsą ir tam tikrą ironiją.
Kelios regiono CDU apygardos dabar svarsto galimybę pasekti šiuo pavyzdžiu ir panaudoti A.Merkel iškirptę savo plakatuose.
Minimas plakatas ir prieštaringai įvertintas opozicijoje esančių žaliųjų plakatas, vaizduojantis nuogą juodaodės užpakalį, gali rodyti bandymą įkvėpti gyvybės rinkimų kampanijai, kuri iki šiol buvo neįspūdinga. Vokietijos komikai praėjusią savaitę taip pat prisidėjo prie susidomėjimo kampanija kurstymo – ėmė rodyti satyrines partijų programas.