2004-ųjų laidos amerikietišku „Chrysler Crossfire“ pusantrų metų važinėjanti 23-ejų A.Paškevičiūtė neslepia, kad šis automobilis jai seniai patiko: „Internete pamačiusi baltą „Chrysler Crossfire“, juo susižavėjau dar labiau. Balta spalva šiam automobiliui labai tinka.“
Automobilio išvaizda, neslėpė vilnietė, jai labai svarbu. Tačiau pabrėžė, kad daug svarbiau –
Valdas Kopūstas/„Scanpix“ nuotr./Aistė žavingai juokiasi. |
saugumas bei variklio parametrai. Tiesa, A.Paškevičiūtės „Chrysler“ nėra itin galingas: 3,2 litrų talpos variklis ir tik 220 arklio galių. „Japonai iš tokio variklio „išspaustų“ 300 arklio jėgų“, – įsitikinusi Aistė.
Be to, „Chrysler“ sunaudoja daug benzino: 100 km – 15 litrų. Daugiau didelių priekaištų savo mašinai A.Paškevičiūtė neturi. Mat „Chrysler Crossfire“ pagrindas – „Mercedes SLK“ bazė. „Mercedes“ kokybė jaučiasi, ir ypatingų problemų neturėjau“, – kalba Aistė.
Vyrai vairuoja geriau
Automobilis gana retas, todėl patraukia dėmesį, tačiau vyrai retai bando atkreipti Aistės dėmesį. Nors gal ji to nepastebi?
Prie sankryžos ji nepasiduoda norui lenktyniauti, nors provokatorių pakanka. Savo „Crossfire“ greičiausiai Aistė važiavo 170 km/val. greičiu.
Aštrių pojūčių jai užtenka žiemą: „Crossfire“ varomas galiniais ratais, todėl praėjusią žiemą užteko ekstremalių situacijų. „Slidžiomis Vilniaus gatvėmis stengiausi mažiau važinėti, nes suvaldyti mano automobiliui reikia itin patyrusio vairuotojo“, – kalba Aistė.
A.Paškevičiūtė pripažįsta, kad vyrai – geresni, sąmoningesni, nors ir labiau rizikuojantys vairuotojai: „Bet vairuojančios moterys mane dažniau gąsdina. Jos važiuoja labai lėtai, labai atsargiai, nesusigaudo erdvėje ir sukelia aplinkiniams nepatogumų, o kartais – ir avarinių situacijų.“
Ar vieno žurnalo seksualiausia Lietuvos moterimi išrinktai Aistei patogu bučiuotis „Crossfire“?
„Šioje mašinoje dar nesibučiavau“, – juokiasi Aistė.