Jovitos Valeikaitės permainos: žurnalistė pakeitė ne tik šukuoseną, bet ir televiziją

Televizijos žurnalistei Jovitai Valeikaitei ši vasara – pokyčių metas. Žinoma moteris ne tik šelmiškai pakeitė savo šukuoseną, bet ir darbovietę. Praėjusį sezoną TV3 laidai „Paskutinė instancija“ reportažus rengusi J.Valeikaitė nuo rudens ims plušėti BTV televizijoje.
Marius Gelažnikas ir Jovita Valeikaitė
Marius Gelažnikas ir Jovita Valeikaitė / Mariaus Žičiaus nuotr.

Pirmadienio vakarą Jovita nepraleido progos pasimėgauti gardžiais valgiais ir pabendrauti su bendraminčiais projekto „Pragaro virtuvė“ filmavime Druskininkuose. Žeme siekiančiu sijonu ir balta palaidine pasidabinusi žurnalistė savo kolegas nustebino nauja šukuosena. Maža to, susirinkusiuosius pasiekė žinia, kad Jovita Valeikaitė čia pasirodė ne be reikalo, mat nuo naujojo sezono ji dirbs BTV eteryje.

„Taip, aš tikrai dirbsiu BTV. Į eterį grįš publicistinė laida, kurios žurnalistė ir vedėja būsiu aš pati, – portalui Žmonės.lt pasakojo žurnalistė. – Porą mėnesių padedama Rūtos Grinevičiūtės-Janutienės aš atsiauginau tuos, kaip sakau, publicistinius raumenis, tad dabar esu ir vėl pasiruošusi nešti šią vėliavą.“

Viešbutyje „Europa Royal Druskininkai“ pirmadienio vakarą paskanauti virtuvės šefais tapti norinčių projekto dalyvių šedevrų susirinko ne tik žinomi BTV televizijos veidai, bet ir pramogų pasaulio atstovai. Iš sostinės atvyko laidų vedėja Asta Stašaitytė su vyru Giedriumi Masalskiu, sarkastiškasis žurnalistas Andrius Užkalnis, muzikos prodiuseris Deivydas Zvonkus, verslininkas Marius Gelažnikas, „Mis Lietuva 2011“ Ieva Gervinskaitė, verslininkė Lidija Rasutis bei kiti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis