Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mados infekcijoje“ aukštakulnių egzaminą išlaikė ne visos manekenės

Penktadienio vakarą Vilniuje, Šiuolaikinio meno centre, vyko pirmoji rudeninė „Mados infekcija“. Pirmąją renginio dieną savo kolekcijas pristatė penki Lietuvos dizaineriai ir kūrybiniai duetai bei trys užsienio svečiai. Olandų dizainerės Iljos Visser kolekcijos pristatymas buvo kiek komplikuotas – manekenės ne itin drąsiai jautėsi ant milžiniškų platformų ir net klupinėjo.
Olandų "Ready to fish_" kolekcijos pristatymas
Olandų "Ready to fish_" kolekcijos pristatymas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Olandų prekės ženklą „Ready to fish _“ pristačiusi dizainerė I.Visser turi novatorišką požiūrį į madą ir kuria vienu metu ir labai moteriškas, ir modernias kolekcijas.

Pastarąją dizainerės kolekciją įkvėpė filmas „Paris, Texas“. Kolekcijoje romantiškos spalvos ir raštai derinami su grubiomis medžiagomis, asimetriškais siluetais. Taip dizainerė nusprendė sukurti kontrastą tarp šių dviejų miestų – Paryžiaus ir Teksaso.

Moterišką kolekciją pabrėžė ir elegancijos suteikė aukštakulniai ir batai su milžiniškomis platformomis. Tačiau ne visos kolekciją pristačiusios merginos su šiuo iššūkiu sėkmingai susidorojo. Šios kolekcijos pirmasis modelis, priartėjęs prie fotografų podiumo gale, netikėtai kluptėlėjo.

Salei akimirką nuščiuvus, patyrusi manekenė nesutriko – elegantiškai suplazdeno rankomis ir apsisukusi žengė podiumu atgal. Tiesa, „aukštakulniai-išdavikai“ ir vėl pavedė – modeliui darsyk teko suktis iš nepatogios situacijos, rankomis stengiantis išlaikyti pusiausvyrą.

Juliaus Kalinsko/15 minučių nuotr./Olandų Ready to fish_ kolekcijos pristatymas
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Olandų „Ready to fish_“ kolekcijos pristatymas

Rudeninės „Mados infekcijos“ pirmosios dienos vaizdo siužetas:

VIDEO: Rudeninė 2011-ųjų „Mados infekcija“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos