Augustė Žičkutė „Eurovizijos“ nacionalinėje atrankoje dalyvaus su daina „The Greatest“

Jauna, ryžtinga ir labai muzikali – taip galima apibūdinti savo dainą „The Greatest“ „Eurovizijos“ nacionalinėje atrankoje šiemet pristatančią Augustę Žičkutę.
Augustė Žičkutė
Augustė Žičkutė / Mindaugo Vaičiulio nuotr.

„Muzikuoju jau 15 metų, o dalyvauti nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje – didžiausia mano svajonė, kuri pagaliau pildosi“, – tvirtina jaunoji atlikėja.

Nuo pat vaikystės muzika Augustės gyvenime buvo labai svarbi. Muzikos mokykloje baigusi smuiko klasę, daininkė iškart puolė prie džiazo vokalo bei kompozicijos mokslų. „Visuomet žinojau, kad noriu dainuoti ir kurti dainas“, – šypsosi būsimoji „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos dalyvė.

Nors Augustei dar tik 20 metų, tačiau ji jau gali pasigirti įvairiais muzikiniais laimėjimais. 2007-aisiais jos kūrinys nugalėjo autorinių dainų konkurse „Ave vita“, po metų mergina jau džiaugėsi pergale tarptautiniame konkurse „Deutches Lied“. 2010 metais LTV projekte „Talentų ringas“ Augustė gavo geriausios autorės nominaciją ir buvo pakviesta į AGATOS stovyklą, kurioje renkasi pats talentingiausias muzikuojantis jaunimas.

Augustė jau kurį laiką dainuoja „The Magic Time orchestra“, su kuriuo yra apkeliavusi daug įvairių festivalių tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. „Esu dainavusi ir alternatyvaus roko grupėje“, – įdomia patirtimi  dalijasi atlikėja.

„Eurovizijos“ atrankoje pristatoma daina „The Greatest“ – kūrinys, kuris turėtų įkvėpti kiekvieną žmogų, ryžtingai siekiantį savo tikslo. Tai daina apie merginą, kuri drąsiai pasitinka visas kliūtis, siekia savo svajonės tam, kad padarytų pasaulį gražesnį.

„Muzika turi skleisti gėrį. To ir sieksiu „Eurovizijos“ nacionalinėje atrankoje“, – optimistiniais norais dalijasi Augustė Žičkutė.

VIDEO: Augustė Žičkutė - The Greatest

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis