Vertintojai pasmerkė Madonną

Kai buvo paviešintos nuotraukos, kuriose 50-metė Madonna reklamuoja naująją „Louis Vuitton“ kolekciją, dainininkė sulaukė nepasitenkinimo bangos. Žvaigždė savo pozomis nenudžiugino net visko mačiusių muzikos gerbėjų ir žiniasklaidos.
Madonna
Madonna / „Scanpix“ nuotr.

„Ponios ir ponai, laikykitės – tai pirmoji Madonnos tarpukojo nuotrauka 2009-aisiais. Vargu ar kas galės peržiūrėti šias nuotraukas nepagalvojęs „sužerk kojas, močiute!“ – tokiais kandžiais pasakymais reklamos kampanijos nuotraukas pasitiko britų bulvarinė spauda.

„Mardžė užsitempė savo senas tinklines kojines ir įkūnijo „Louis Vuitton“ kūrybos direktoriaus Marco Jacobso fantazijas“, – negailestingą kritiką žėrė naujienų portalai. Tiesa, britų žurnalistai apgailestavo, kad ši kritika pačios garsenybės nepasieks, nes Madonna yra žymi savo „laikraščių boikotu“ – namuose pati neskaito laikraščių ir neleidžia kitiems.

„Madonnos nuotraukos „Louis Vuitton advertising“ reklamos kampanijai panašesnės į tas, skirtas vyrų žurnalams, o ne aukštosios mados pasauliui“, – rašo dailymail.co.uk. Naujienų portale taip pat šmaikštaujama, kad per Kalėdas atrodžiusi išblyškusi ir nelaiminga atlikėja dabar gali džiaugtis gavusi gerą dovaną – nepriekaištingus patobulinimus fotošopu. Tvirtinama, kad už šias nuotraukas Madonnai buvo sumokėta apie 24,3 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos