„Ponios ir ponai, laikykitės – tai pirmoji Madonnos tarpukojo nuotrauka 2009-aisiais. Vargu ar kas galės peržiūrėti šias nuotraukas nepagalvojęs „sužerk kojas, močiute!“ – tokiais kandžiais pasakymais reklamos kampanijos nuotraukas pasitiko britų bulvarinė spauda.
„Mardžė užsitempė savo senas tinklines kojines ir įkūnijo „Louis Vuitton“ kūrybos direktoriaus Marco Jacobso fantazijas“, – negailestingą kritiką žėrė naujienų portalai. Tiesa, britų žurnalistai apgailestavo, kad ši kritika pačios garsenybės nepasieks, nes Madonna yra žymi savo „laikraščių boikotu“ – namuose pati neskaito laikraščių ir neleidžia kitiems.
„Madonnos nuotraukos „Louis Vuitton advertising“ reklamos kampanijai panašesnės į tas, skirtas vyrų žurnalams, o ne aukštosios mados pasauliui“, – rašo dailymail.co.uk. Naujienų portale taip pat šmaikštaujama, kad per Kalėdas atrodžiusi išblyškusi ir nelaiminga atlikėja dabar gali džiaugtis gavusi gerą dovaną – nepriekaištingus patobulinimus fotošopu. Tvirtinama, kad už šias nuotraukas Madonnai buvo sumokėta apie 24,3 mln. Lt.