Nuogos kunigaikštienės Catherine nuotraukas publikuos ir teismo sankcijų nebijantis italų žurnalas

Vienas italų savaitraštis, priklausantis tai pačiai Italijoje įsikūrusiai leidybos grupei, kaip ir Prancūzijos žurnalas, penktadienį paviešinęs nuotraukas, kuriose Didžiosios Britanijos princo Williamo žmona Kembridžo kunigaikštienė Catherine matoma be liemenėlės, pareiškė išspausdinsiąs šias nuotraukas specialiame savo numeryje ateinančią savaitę.
Karalieškieji rūmai pasmerkė pusnuogės kunigaikštienės Catherine nuotraukas
Karalieškieji rūmai pasmerkė pusnuogės kunigaikštienės Catherine nuotraukas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Savaitraštis „Chi“ nurodė pirmadienį išleisiantis specialų numerį, kuriame šioms nuotraukoms bus skirti 26 puslapiai. Šio bulvarinio leidinio tinklalapyje paskelbtame būsimo žurnalo viršelyje matomos kelios iš skandalingųjų nuotraukų su užrašu „Karalienė nuoga!“

„Faktas, kad jie yra būsimieji Anglijos valdovai, šį straipsnį daro įdomesnį ir aktualesnį, – savaitraščio leidėjas Alfonso Signorini sakė žurnalistams. – Tai derama tema, nes ji atskleidžia visiškai natūralų labai garsios, jaunos ir modernios mylinčios poros gyvenimo būdą.“

„Chi“ ir anksčiau šias Kembridžo kunigaikščių nuotraukas išspausdinęs Prancūzijos žurnalas „Closer“ priklauso leidybos grupei „Mondadori Group“, kurios savininkas – buvęs Italijos premjeras Silvio Berlusconi, pats dažnai įsiveliantis į skandalus, susijusius su paparacų padarytomis nuotraukomis.

Naujienų agentūrai AFP susisiekus su „Mondadori Group“, jos atstovai atsisakė komentarų.

Princo Williamo, kuris yra antrasis eilėje į Didžiosios Britanijos sostą, žmona buvo nufotografuota, kai pora atostogavo pietų Prancūzijoje.

Portalas Žmonės.lt jau rašė, jog sutuoktiniai paskelbė ėmęsi teisinių veiksmų prieš „Closer“ dėl jų privatumo pažeidimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis