„Real is Beatiful“: istorija apie Lietuvos veidą
15min žurnalistai atskleidė, kad Turizmo departamento finansuojamai reklamos kampanijai „Real is Beatiful“ naudojami vaizdai ne iš Lietuvos, skelbiant tai kaip mūsų šalies reklamą. Kilus „Real is Beautiful“ skandalui, iš posto pasitraukė Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė, o kampaniją išgelbėti bandė reklamos agentūra.
„Real is Beautiful“ kampanija minima tarp blogiausių turizmo savireklamų pasaulyje.
Gelbstint „Real is beautiful“ pristatyta nemokama Lietuvos nuotraukų bazė, kuriai padovanoti savo nuotrauką gali kiekvienas lietuvis.
„Real is beautiful“ gėda jau žinoma ir pasauliui - kilusį skandalą aprašė britų nacionalinio transliuotojo BBC naujienų portalas.
Turizmo departamentas nepasiduoda ir sako, kad „Real is beautiful“ viršijo lūkesčius, tuo tarpu internetas leipsta juokais.
Dėl skandalu virtusio projekto atsistatydina Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.
Socialiniame tinkle „Facebook“ kyla pasipiktinimo ir juoko banga. Prie to prisijungia ir premjeras Saulius Skvernelis. Savo „Facebook“ paskyroje jis pasidalijo Europos Komisijos pastato Briuselyje nuotrauka su prierašu „Nuo rytojaus pradedame dirbti naujame Vyriausybės pastate Karoliniškėse“. Ūkio ministerija prašo Valstybinio turizmo departamento vadovybės pasiaiškinimų, kodėl Lietuva pasaulyje reklamuojama užsienyje darytomis nuotraukomis.
Nors reklamos paslaugų tiekėjai turėjo sukurti pusketvirto šimto „Lietuvos gamtos ir kultūros“ nuotraukų, 140 tūkst. eurų vertės projektui naudojamos visiškai ne Lietuvoje darytos pigiai kainuojančios iliustracijos. 15min parašo tekstą apie tai, kad „Real is beautiful“ Lietuvos turizmą už 140 tūkst. eurų reklamuoja nuotraukomis iš kitų šalių.