„Sheep View“ vadinama kompanija turi ir kitą tikslą – taip siekiama pagerinti salyno įvaizdį, kuris stipriai nukentėjo po pastarosiomis savaitėmis internete ir pasaulinėje žiniasklaidoje išplitusių vaizdų bei žinių apie kruvinas banginių medžiokles.
Anthony Kiedis, grupės „Red Hot Chili Peppers“ lyderis, ragino visus pasirašyti peticijoje, kuri kviečia nepirkti iš Farerų salų atvežtų lašišų, kol nebus nutrauktos žiaurios banginių skerdynės.
Reaguodami į visuomenės pasipiktinimą, vietos valdžia inicijavo rinkodaros kompaniją kartu su „Google“. Jos tikslas – padėti turistams atrasti žemėlapyje Farerų salas ir paskatinti juos čia atvykti.
Avys, kurioms sumontuotos kameros, fotografuoja vaizdus kas minutę. Pirmiausia juos gauna turizmo valdyba, vėliau užfiksuoti kadrai persiunčiami „Google Street View“.
„Tikimės, kad šie vaizdai, kuriuos galima išvysti puslapyje „Sheep View 360“ atskleis nuostabų salų gamtovaizdį visam pasauliui“, – rašoma „Visit Faroe Islands“ išplatintame pranešime.