Dėl sergamumo COVID-19 Vokietija Lietuvą įtraukė į rizikingų regionų sąrašą

Dėl epidemiologinės situacijos penktadienį Vokietija Lietuvą įtraukė į rizikingų regionų sąrašą, pranešė Sveikatos apsaugos ministerija (SAM).
Karantinas Vilniuje
Karantinas Vilniuje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Lietuvos užsienio reikalų ministerijos duomenimis, nuo penktadienio ryto visa Lietuva, išskyrus Utenos apskritį, Vokietijoje bus paskelbta kaip „rizikingas regionas“.

Tai reiškia, kad atvykus į Vokietiją reikės arba izoliuotis, arba pateikti ne senesnį nei dviejų dienų neigiamą COVID-19 testą, arba pasidaryti testą iš karto atvykus ir gauti neigiamą atsakymą.

Vokietijoje penktadienį paskelbiamas rizikingų regionų sąrašas įsigalioja sekmadienio vidurnaktį.

SAM taip pat primena, kad nuo lapkričio 2-osios iki šio mėnesio pabaigos Vokietijoje įvestas dalinis karantino režimas. Tuo metu neveikia viešojo maitinimo įstaigos, restoranai, barai, klubai, diskotekos ir užeigos (išimtis taikoma maisto išsinešimo paslaugai), sporto ir sveikatingumo paslaugas teikiančios įstaigos, kultūros ir pramogų įstaigos, grožio paslaugas teikiančios įstaigos.

Paveiktų šalių sąrašas keliautojams į Lietuvą

Lietuva taip pat taiko pagal šviesoforo spalvas sudarytą paveiktų šalių žemėlapį.

Raudonojoje ir pilkojoje zonose, iš kurių atvykus privaloma izoliacija arba tyrimas dėl koronaviruso (COVID-19), nuo pirmadienio atsidūrė dar daugiau Europos šalių ir regionų: Kipras, Estija, Vokietija, Švedija, visi Italijos regionai, Danijos Hovedstadeno ir Šiaurės Jutlandijos regionai, praneša Sveikatos apsaugos ministerija.

Izoliacija ir tyrimas nebus privalomi atvykus iš Latvijos, Norvegijos ir Suomijos, taip pat iš Kanarų salų.

Paveiktų šalių žemėlapį keliautojama iš Lietuvos rasite čia.

Žemėlapis atnaujinamas kiekvieną penktadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis