Pirmosiomis kryptimis iš Lietuvos taps Turkija, Kipras, Ispanija ir Italija (iš pradžių buvo skelbta apie Bulgariją, tačiau vėliau bendrovė 15min patikslino, kad į Italiją). Tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vykdys rugsėjo 27 dieną Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“.
„TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių organizatoriaus TUI franšizės pagrindu. „Nuo šiol Baltijos regiono keliautojai galės mėgautis aukštos kokybės ir išskirtinio serviso TUI kelionėmis“, – rašoma pranešime spaudai.
„TT Baltics“ generalinis direktorius Ričardas Nosevičius tvirtina, kad TUI jau kurį laiką stebėjo aktyvų Baltijos šalių turizmo rinkos augimą.
„Mūsų vardas šio regiono keliautojams taip pat gerai žinomas. Jie naudojasi TUI paslaugomis įsigydami paskutinės minutės keliones Vakarų Europoje ar egzotines keliones didžiausiose Baltijos šalių kelionių agentūrose. Tad ateiname, įvertinę augančius žmonių poreikius įsigyti geriausią kainos ir kokybės santykį atitinkančias keliones“, – teigia jis.
R.Nosevičius pabrėžia, kad TUI organizuojamų kelionių kokybę užtikrina kompleksinės paslaugos iš vienų rankų. Visas paslaugas – nuo viešbučio rezervacijos iki pervežimo atvykimo šalyje – įgyvendina TUI kompanija arba jos partneriai.
„Pirmosiomis TUI kelionių kryptimis pasirinkome Lietuvoje itin mėgstamas poilsines keliones į Turkiją, Kiprą, Italiją ir Ispaniją. Net ir patyrę keliautojai, pasirinkę mūsų keliones, galės patirti dar didesnį komfortą, saugumą ir užtikrintumą. Pasiūlysime ir naujienų, tarp jų bus ir kelionių tolimesnėmis egzotiškomis kryptimis. Per artimiausius metus planuojame kelionių paslaugas suteikti daugiau kaip 50 tūkstančių keliautojų visose Baltijos šalyse“, – naujas galimybes keliautojams komentuoja R.Nosevičius.
„TUI Group“ turi šešias avialinijas su 150 lėktuvų, daugiau nei 380 viešbučių, 16 kruizinių laivų, padalinius 48 šalyse. TUI išpopuliarėti visame pasaulyje padėjo tai, kad grupė gali pasiūlyti itin gerus paskutinės minutės kelionių variantus.
Tai, kad rinkoje vietos yra dar vienam kelionių organizatoriui, rodo ir augantys keliaujančių lietuvių srautai, kurių vis didesnė dalis renkasi keliauti įsigiję kelionių paketus.
Be to, ne paslaptis, kad dažnai net pritrūksta vietų užsakomuosiuose skrydžių reisuose. Ypač tai aktualu lietuvių numylėtai Turkijai.
Skrydžių trūksta
Itin gera žinia turėtų būti ta, kad TUI turi savo orlaivių parką – daugiau nei 150 lėktuvų, kurie skraido daugiau nei 150 krypčių pasaulyje. Dažnai keliautojams Lietuvoje iškildavo problema, kaip nuskristi į norimą tikslą, nes užsakomuosiuose reisuose vietos greitai ištirpsta.
„Pavyzdžiui, savaitė spalio mėnesį 5 žvaigždučių viešbutyje asmeniui kainuoja 200–300 eurų, bet kas iš tų mažų kainų, jeigu nuskristi nėra kaip“, – anksčiau 15min yra sakęs kelionių agentūros Superkeliones.lt vadovas Udrius Armalis.
Kad ši problema egzistuoja, yra pripažinęs ir kelionių organizatoriaus „Novaturo“ vadovas. „Turkijoje atostogų pasirinkimas toks įvairus, kad kiekvienas klientas randa sau tinkamą variantą, todėl lėktuvai visą sezoną kyla maksimaliai užpildyti“, – yra aiškinęs Linas Aldonis.
Daug užsakomųjų skrydžių iš Vilniaus vykdančios „Small Planet“ avialinijos pirmąjį šių metų pusmetį turėjo 50 proc. skrydžių daugiau, skundėsi lėktuvų, pilotų ir įgulos trūkumu rinkoje.
Nerimo į turizmo rinką įnešė ir „Small Planet“ bėdos Vokietijoje – įmonei ten inicijuotas antrinės įmonės restruktūrizavimas.
Kelionių organizatorės „Novaturas“ pirmadienį išplatino informaciją, kad neįvardijamas vienas jos tiekėjų gali patirti sunkumų. Neoficialiomis VŽ žiniomis, jame kalbama apie „Small Planet Airlines“.
Su kelialapiais keliauja daugiau
Rinkos tyrimai rodo, jog Baltijos šalyse poilsinių kelionių rinka praėjusiais metais paaugo 15 proc., o šįmet – beveik ketvirtadaliu. Kitąmet tikimasi ne mažesnio nei 20 proc. augimo.
Lietuviai keliauja vis aktyviau – šiemet pirmąjį pusmetį kelionių į užsienį skaičius padidėjo net 10,1 proc. – iki 1,01 milijono, rodo Statistikos departamento duomenys.
Tautiečiai taip pat vis dažniau linksta keliones susiplanuoti ne patys, o įsigyti įmonės siūlomą turizmo paslaugų rinkinį.
Taip šių metų antrąjį ketvirtį darė daugiau nei ketvirtadalis keliaujančių – 28,5 proc. daugiau nei 2017 m. antrąjį ketvirtį.