Turizmo ekspertė Ž.Gavelienė: situacija neramina – Lietuvoje lankosi 70 proc. mažiau turistų

Nacionalinės turizmo verslo asociacijos bei Lietuvos turizmo rūmų prezidentės Žydrės Gavelienės teigimu, pastaruoju metu sparčiai atsigauna išvykstamojo turizmo sektorius, tačiau pačioje Lietuvoje lankosi apie 70 proc. mažiau turistų, lyginant su prieš pandemiją buvusiu laikotarpiu.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Ketvirtadienį Vilniuje vykusios konferencijos metu Ž.Gavelienė žiniasklaidos atstovams pristatė naujas kelionių kryptis, pateikė kelionių rekomendacijas, pateikė pasiūlymus, kaip sutaupyti.

Atvykstamojo turizmo situaciją nulėmė ne tik išorinės problemos

Anot Ž.Gavelienės, turistų srautų sumažėjimui daugiausiai įtakos turėjo išorinės problemos: pandemija ir Rusijos karas Ukrainoje.

Be išorinių problemų turime ir vidinių skaudulių.

„Be išorinių problemų, turime ir vidinių skaudulių – tai nepakankamas Lietuvos turizmo rinkodaros finansavimas. Tam būtina numatyti lėšas iš valstybės biudžeto. Tam būtini resursai, kad Lietuva šiandien garsiai skambėtų kaip svetinga šalis, kuri laukia turistų“, – sakė turizmo sektoriaus atstovė.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr. / Žydrė Gavelienė
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr. / Žydrė Gavelienė

Ekspertės teigimu, šiuo metu labai reikalinga parama atvykstamojo turizmo įmonėms, kadangi tai buvo vienintelis turizmo sektorius, kuris jos negavo.

„Šiam sektoriui, kuris jau trečius metus gyvena be turistų, būtina pagalba išlaikyti darbuotojus ir persiorientuoti į kitas rinkas. Kodėl būtina persiorientuoti į kitas rinkas? Tikėtina, kad greitu laiku mes tikrai neturėsime rusakalbių turistų, kurių prieš pandemiją turėjome apie 50 proc.“, – akcentavo Ž.Gavelienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis