Turkijos viešbučiams – nauji „viskas įskaičiuota“ standartai

Turkijoje neketinama atsisakyti „viskas įskaičiuota“ sistemos viešbučiuose, nors ją ir nemažai kas kritikuoja. Tačiau siūloma ją šiek tiek keisti – kad klientams būtų aišku, už ką yra mokama. Turkijos Viduržemio jūros viešbučių asociacija nori, kad visi tokie viešbučiai būtų sugrupuoti į tris klases.
Viešbutis Turkijoje
Viešbutis Turkijoje / 123rf.com nuotr.

Asociacija pabrėžia, kad klasifikacija būtų savanoriška, o ne priverstinė. Taip esą patiems viešbučiams bus lengviau reklamuotis ir sudarinėti kontraktus su kelionių operatoriais.

Kiekvienai „viskas įskaičiuota“ klasei būtų nustatyti minimalūs reikalavimai viešbučio meniu. Jeigu jų viešbučio virtuvė įvykdyti negali – tuomet jis neturėtų reklamuotis kaip siūlantis tokią sistemą.

Pristatytoje klasifikacijoje įvairiems patiekalams keliami reikalavimai būtų suskirstyti į tris klases pagal jų įvairovę. Taip atsirastų trys „viskas įskaičiuota“ klasės – standartinė, vidurinė ir aukščiausia.

Pagal siūlomus standartus, visuose „viskas įskaičiuota“ viešbučiuose pusryčiams turi būti patiekta mažiausiai 21 rūšies patiekalai. Kiekvienai rūšiai taip pat nustatyti minimalūs reikalavimai dėl įvairovės.

Pavyzdžiui, standartinėje klasėje priešpiečiams turėtų būti siūloma mažiausiai 62 patiekalai, vidutinėje – 112, aukščiausioje – 171. Vakarienei atitinkamai turėtų būti bent 72, 133 ir 178 patiekalai.

Keli pavyzdžiai:

Kategorija Standartinė VĮ klasė Vidutinė VĮ klasė Aukščiausia VĮ klasė
Dešrelės 3 7 10
Sviestas 2 4 6
Sūriai 5 8 12
Jogurtas 2 5 8
Uogienės, džemai 4 6 9
Medus, sirupas, chalva ir pan 2 4 6
Alyvuogės 3 8 13
Dribsniai 1 5 7
Saldumynai 4 6 11
Švieži vaisiai 6 8 13
Šviežios daržovės ir salotos 5 7 11
Kepiniai 2 4 6

Atskira kategorija klasifikacijoje numatyta alkoholiniams ir kitiems gėrimams. Standartinės klasės „viskas įskaičiuota“ viešbutyje jų turėtų būti bent 16 rūšių, vidutinės – 30, aukščiausios – 54.

Asociacija teigia, kad tokia klasifikacija palengvintų viešbučių derybas su kelionių operatoriais, jiems būtų paprasčiau nustatyti savo paslaugų kainas. Taip pat ir operatoriams būtų paprasčiau viešbučius siūlyti savo klientams ir pagrįsti jų prašomą kainą.

Tai turėtų ir padėti sumažinti keliautojų skundų skaičių, kai šie piktinasi, kad viešbutis neva neatitinka jam skirtų žvaigždučių skaičiaus. Kartu ir viešbučiams tai būtų paskata tobulėti, nes nuo pasiektos klasės aiškiai priklausytų ir už kambarį galima gauti kaina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis