M.Bertulis rudeninę darganą iškeitė į saulėtą Meksiką: skrydį galima rasti ir iki 500 eurų

Didėjant įtampai dėl koronaviruso padėties Lietuvoje ir šąlant orams, ne vienas turbūt pagalvoja, kaip būtų gerai nerūpestingai pagulėti saulėtame paplūdimyje. Taip svajojantiems keliautojas Mantas Bertulis siunčia gaivių linkėjimų iš tolimosios Meksikos – teigia, kad ši šalis laikoma viena patraukliausių keliauti, o ir piniginei nėra skausminga. Tiesa, jo paties kelionė neapsiėjo be nuotykių.

Mantas į Meksiką atvyko prieš 5 dienas ir planuoja pabūti bent keletą savaičių. Kodėl ši šalis? Keliautojas aiškina, kad ne viename portale šiuo metu ji yra vadinama viena geriausių kelionių krypčių.

„Nereikia karantinuotis atvykus, nereikia koronaviruso testo, nereikia vizos. Sėdi į lėktuvą ir atvažiuoji“, – iš paplūdimio 15min pasakoja jis.

„Vienintelis dalykas, ką reikia padaryti, tai užpildyti klausimyną. Labai lengvą, internetinį“, – prideda vyras.

Geriausias kainų indikatorius yra alus, tai alus čia kainuoja viso labo 2 eurus.

Pats Mantas bilietą pirko į vieną pusę, į Kankuną, mat nežino, kaip keisis padėtis Europoje ir visame pasaulyje dėl pandemijos, kaip seksis grįžti namo. Už bilietą sumokėjo apie 400 eurų. Tiesa, vyras šypsosi, skrydį pramiegojo – tad teko sumokėti dar maždaug tiek pat.

Kiek sumažėjo kainos?

Kita vertus, šiuo metu į Meksiką atvykstantis jo bičiulis į abi puses su trimis persėdimais rado bilietą už 470 eurų.

Jeigu kai kuriems ši suma atrodo didoka, Mantas teigia, kad atvykusius į Meksiką pasitiks sumažėjusios viešbučių, maisto, gėrimų kainos, tad išlaidos galėtų išsilyginti.

„Kai ieškojau nakvynės, radau visokių kainų. Galėjau rasti studentiškų po 7 ar 10 eurų. Yra ir vidutinių kainų. Čia, kur apsistojau, fainas viešbutis, gyva muzika, viskas tvarkoje – už 50 eurų nakčiai. Jeigu nori pavalgyti, gali už 5, 10 eurų. Jei nori prabangiau, sočiau – už 20 eurų. Kainos nesikandžioja“, – sako Mantas.

„Viešbučių kainos kritusios 20-30 proc. Tai, ką galbūt šiek tiek daugiau išleistum ant bilietų pirkdamas paskutinę minutę, aš manau, kad susigrąžinsi per paslaugas – tiek apgyvendinimo, tiek paslaugų sektoriuje. Manau, kad geriausias kainų indikatorius yra alus, tai alus čia kainuoja viso labo 2 eurus“, – pasakoja jis.

Kaip atrodo koronaviruso prevencija?

Meksika šiuo metu yra 10 valstybė pasaulyje pagal koronaviruso susirgimus, naujų atvejų skaičius fiksuojamas tūkstančiais. Palyginimui, milijonui gyventojų Meksikoje susirgimas nustatomas maždaug 6700 gyventojams, o Lietuvoje 3200.

Asm.archyvo nuotr./Atostogos Meksikoje
Asm.archyvo nuotr./Atostogos Meksikoje

Kalbėdamas apie koronaviruso prevenciją, keliautojas pažymi, kad yra nuolat tikrinama temperatūra, dezinfekuojamos rankos. Jis pasakoja ir apie kai kuriuos kultūrinius skirtumus. Pavyzdžiui, jei Lietuvoje rankas dezinfekuojamės patys, ten yra atsiradusi nauja „profesija“.

„Yra atskira profesija – dezinfekuotojai, kurie tau papurškia skysčio ant rankų“, – šypsosi Mantas, pridėdamas, kad jie budi beveik visose viešose vietose.

Kita vertus, sumažėję turistų srautai keliautoją ir džiugina. Pirmiausia dėl to, kad įspūdingiausius pasaulio objektus gali pamatyti be didesnės konkurencijos.

„Vienas iš pliusų, jei keliauji šiuo metu, tie visi objektai, kuriuos būdavo apspitę turistai, dabar tiesiog jie yra ne tušti, bet apytuščiai“, – sako keliautojas. Ką jis planuoja pamatyti artimiausiomis savaitėmis?

„Buvusias Majų, Actekų civilizacijos liekanas, piramides, krioklius, įdubas. Kelionė tik prasideda“, – pasakoja 216 dienų nekeliavęs Mantas.

Pažymėtina, kad Užsienio reikalų ministerija į Meksiką rekomenduoja nekeliauti. Daugiau informacijos kodėl, skaitykite ministerijos tinklalapyje. Tiesa Sveikatos apsaugos ministerija spalio 16 dieną iš būtinų saviizoliuotis valstybių sąrašo Meksiką išbraukė.

Žiūrėkite visą pokalbį su keliautoju Mantu Bertuliu:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis