Išgyvenusieji 12 žmonių (8 keleiviai ir 4 įgulos nariai) penkias dienas išgyveno valgydami turėtą šokoladą, gerdami ištirpusį sniegą ir šildydamiesi prie deginamų lėktuvo dalių.
Iškart buvo pradėta didelė paieškos ir gelbėjimo operacija. Avarijos vietos Gauli ledyne Berno Alpėse nepavyko pasiekti nei JAV kariuomenės atgabentais džipais, nei sniegomobiliais. Galiausiai du šveicarų kariai pasiekė keleivius po 13 valandų lipimo nuo Innertkirchen.
Kitą dieną jie padėjo visiems žmonėms nusileisti iki kitos vietos, kurioje šiaip ne taip dviems Šveicarijos karinių oro pajėgų pilotams pavyko nuleisti nedidelį lėktuvą. Jie atliko aštuonis skrydžius, kaskart išgabendami po du keleivius.
Šis išgelbėjimas buvo didelėmis raidėmis įrašytas į gelbėjimo operacijų kalnuose istoriją.
Dėl sunkiai prieinamos orlaivio vietos ir tinkamų technologijų nebuvimo 1946 m., „Dakota C-53“ lėktuvas buvo paliktas ledyne. Ilgainiui jį palaidojo sniegas ir ledas, o ta vieta tapo net turistų traukos objektu.
Ši vasara Šveicarijoje buvo viena karščiausių – dėl kylančios temperatūros lėktuvą dengiantis ledas tirpo, ir Šveicarijos valdžia pradėjo nukelti jo dalis nuo kalno.
Buvo rastas variklis, propeleris, sparno dalys, daug kitų mažų detalių, metalinių, medinių dalių, net antklodžių.
Iš viso nuo kalno buvo nukelta apie dvi tonos dalių, nors dar nemažai jų yra likusios po ledu, pavyzdžiui, piloto kabina.
JAV orlaivio liekanas atidavė Šveicarijai. Planuojama, kad jos bus eksponuojamos netoliese esančiame Innertkirchen kaimelyje.