Turkijos kurorto reakcija į skundą: po poros dienų viešbučio beveik neatpažinsi

Lietuvių pamoka Turkijoje rodo – jeigu atvykę į viešbutį nerandate jo tokio, kaip reklaminėse nuotraukose, nereikia susitaikyti su neveikiančiais barais ir neteikiamomis paslaugomis. Pakovojus už savo teises vos per pora dienų situacija gali apsiversti aukštyn kojomis.
„Amara Premier Palace“ po vadovybės reakcijos į skundą
„Amara Premier Palace“ po vadovybės reakcijos į skundą / Asm.archyvo nuotr.

Šią savaitę gimtadienio į Kemerą nuskridusi švęsti lietuvių pora vos atvykusi į viešbutį pasijuto tarsi apgauta. Viešbutyje „Amara Premier Palace“ tebevyko intensyvus pasiruošimo sezonui darbai – paplūdimyje važinėjo traktoriai, barai neveikė, dalimi paslaugų nebuvo galima naudotis. Daugiau apie tai skaitykite čia.

Kelionė 5 žvaigždučių viešbutyje su „ultra viskas įskaičiuota“ programa buvo dovana draugei gimtadienio proga, tad Gabrielius nusprendė nesitaikstyti su suteiktomis sąlygomis viešbutyje. Lietuvis kreipėsi į žiniasklaidą, o pasirodžius straipsniui 15min, jo žodžiais tariant, dabar pora jaučiasi kaip karaliai.

„Suvažiavo visi viešbučio vadovai, atsiprašinėjo, padovanojo mums nemokamas spa paslaugas, masažus, nuvežimus į miestą, davė geriausius kambarius su sūkurine vonia viduje“, – pasakojo Gabrielius.

Jo teigimu, viešbučio valdžia net nemėgino ginčytis dėl to, kad viešbutis dar nėra visiškai parengtas sezonui. Tačiau už patirtus nemalonumus porai buvo dosniai atlyginta. Jau netrukus buvo atidaryti ir visi reklamuoti barai ir restoranai, atsirado įvairus maistas, užkandžiai, paplūdimyje – tinklinio reikmenys.

„Aptarnavimas ypatingas visoje teritorijoje, net atvežti artistai vakaro programai. Esame labai patenkinti, kad viešbutis tuoj pas sureagavo, ir mūsų poilsio kokybė iškart pakilo“, – džiaugėsi Gabrielius.

„Amara Premier Palace“ pateisino savo vardą – iškart pripažino, kad nebuvo pasiruošę, bet vos per dieną viską pakeitė. Šiuo metu viešbutis visiškai funkcionuoja, drąsiai galime jį rekomenduoti norintiems kokybiško poilsio“, – vadovybės reakciją gyrė lietuvis, tačiau pridūrė, kad lietuvių organizatorių reakcija į jų skundus jį nuvylė. Porai buvo siūloma nemokamai persikelti į kitą, tačiau prastesnės kokybės viešbutį, o norint gauti panašios kokybės paslaugas būtų reikėję primokėti kelis šimtus eurų.

„Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė tuomet teigė, kad priemoka už kitą viešbutį nepriklauso nuo kelionių organizatoriaus.

„Pasitaiko atvejų, kuomet turistai, būdami vietoje, pageidauja keisti įsigytą apgyvendinimo paslaugą. Tai atliekama ne tik įvertinant turistų lūkesčius, bet ir atsižvelgiant į kitų apgyvendinimo paslaugų teikėjų siūlomas sąlygas. Todėl viešbučio keitimo atveju gali atsirasti ir papildomos priemokos sąlyga“, – šią savaitę aiškino „Tez Tour“ atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis