„airBaltic“ ir „Wizz Air“ dėl koronaviruso laikinai stabdo skrydžius į Šiaurės Italiją

Latvijos oro linijos „airBaltic“ nusprendė dėl koronaviruso pavojaus iki balandžio pabaigos nutraukti skrydžius į Milaną bei Veroną ir atgal, naujienų agentūrai BNS pranešė bendrovės atstovai. „Wizz Air“ taip pat praneša, kad sustabdo skrydžius į Milaną, Trevisą ir Bergamą dėl paskelbto karantino Šiaurės Italijoje siekiant suvaldyti korona viruso protrūkį.
„AirBaltic“ keleiviai iš Vilniaus skraidys moderniu lėktuvu
Tuščias lėktuvo salonas / „AirBaltic“ nuotr.

„airBaltic“ atstovai priminė, kad Latvijos valdžia rekomenduoja gyventojams nekeliauti į ligos COVID-19 paveiktus Italijos regionus, ir nurodė, kad su keleiviais, užsakiusiais atitinkamus skrydžius, bus susisiekta individualiai.

Sekmadienį ruošiamasi nuodugniai dezinfekuoti orlaivius, laikantis oro bendrovės prevencinių priemonių.

Latvijoje antradienį buvo patvirtintas antrasis užsikrėtimo naujuoju koroanvirusu atvejis. Viena moteris susirgo Italijos šiauriniame Červinijos kurorte, esančiame netoli Šveicarijos sienos. Ji ten lankėsi kartu su turistų grupe nuo vasario 29 dienos iki kovo 7-osios.

Į Latviją moteris sugrįžo „airBaltic“ reisu Milanas–Ryga. Šiuo lėktuvu skrido 39 keleiviai, tarp jų – 25 latviai.

Latvijos tarnybos nustatė visų keleivių ir įgulos narių tapatybes. Jiems liepta dvi savaites nepalikti namų ir laikytis šeimos gydytojų rekomendacijų.

Tuo metu „Wizz Air“ skrydžiai iš Vilniaus į Milano Malpensos oro uostą sustabdyti iki balandžio 3 d.

„Visi keleiviai, įsigiję bilietus šia kryptimi, informuojami ir jiems automatiškai siūloma skrydžio alternatyva anksčiausia įmanoma data. Keleiviai, kurie bilietus įsigijo tiesiogiai wizzair.com svetainėje arba per aviakompanijos mobiliąja aplikaciją sulauks el. laiško, kuriame jiems siūlomas nemokamas skrydžio pakeitimas, visiškas pinigų grąžinimas arba 120 proc. sumokėtos sumos sugrąžinimas į jų „Wizz Air“ sąskaitas. Keleiviai gali rinktis iš aukščiau paminėtų pasirinkimų paspausdami nuorodą el. laiške arba bendrovės savitarnos platformoje“, – tvirtinama „Wizz Air“ pranešime.

Taip pat primenama, kad oro linijų bendrovė gali informuoti tik tuos keleivius, kurie skrydžius užsisakė per wizzair.com arba oro bendrovės mobiliąją programą. Keleiviai, kurie užsisakė per kelionių agentūras, įskaitant internetines kelionių agentūras, turėtų susisiekti su įmone, kurioje įsigijo bilietus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis