Ambasadorius D.Čekuolis: Lietuva prancūzams gali pasiūlyti tai, ko negali Marokas

„Neperdažykime Lietuvos, parodykime ją tokią, kokią turime“, – sako Lietuvos ambasadorius Prancūzijoje Dalius Čekuolis, džiaugdamasis, jog vis daugiau prancūzų atranda Baltijos šalis, o tarp jų ir Lietuvą. Visgi mūsų šalis savo potencialo neišnaudoja. Vienas pavyzdžių – Napoleono figūra, susijusi su Lietuva, kuri galėtų būti puikiai naudojama turizmo didinimui.
Vilnius
Vis daugiau Prancūzijos turistų apsilanko Lietuvoje. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Prancūzų turistų Lietuvoje skaičiai kasmet auga, pernai tokių turistų skaičius Lietuvoje sudarė 7 proc.

Anot D.Čekuolio, Prancūzijoje gyvena apie 67 mln. gyventojų, ir ši rinka yra labai įdomi. Stebima, jog, dėl teroristinių išpuolių Šiaurės Afrikoje, prancūzai, mėgdavę keliauti į Tunisą, Maroką, tebemylintys Ispaniją ir Italiją, vis dažniau dairosi į Baltijos šalis, kur ypač vertinamas saugumas.

Anot D.Čekuolio, prancūzų turistai itin domisi Napoleono laikais, kai šis keliavo per Vilnių. „Tai galėtų būti viena ateities krypčių, reikėtų paieškoti projektų, juos sustiprinti“, – sakė ambasadorius.

J. Andriejauskaitės / 15min nuotr./Ambasadorius Dalius Čekuolis
J. Andriejauskaitės / 15min nuotr./Ambasadorius Dalius Čekuolis

Turime viską, ko reikia

Pasak D.Čekuolio, mes, lietuviai, pripratę prie savo šalies neretai nuvertiname ir mąstome, kas gi sudomintų užsienio turistus, tačiau į Lietuvą atvykę svečiai čia atranda daugiau, nei tikisi, ir paprastai įspūdžiai viršija jų lūkesčius.

„Tai ir gamta, ir mūsų krašto žalumas, istorija, architektūra. Atvažiavę į įsivaizduojamą šalį, buvusią už geležinės uždangos tiek metų, atranda Vilniaus baroką, gotiką, be to, visi labai vertina žmonių santykius, nuoširdumą, svetingumą. Itin vertinamas kultūrinis gyvenimas.

Kolegos diplomatai, kurie dirba Lietuvoje, visi sakė, kad tiesiog gėrisi, su džiaugsmu išnaudoja kiekvienus Lietuvoje praleistus metus, nes tai vienas geriausių kultūrinių sezonų, kurį gali gauti atvažiavęs į užsienio šalį, – kalbėjo D.Čekuolis.

Kolegos diplomatai, kurie dirba Lietuvoje, visi sakė, kad tiesiog gėrisi, su džiaugsmu išnaudoja kiekvienus Lietuvoje praleistus metus, nes tai vienas geriausių kultūrinių sezonų, kurį gali gauti atvažiavęs į užsienio šalį, – kalbėjo D.Čekuolis. – Kažin kokios fantastiškos mums ir nereikia, reikia natūralios Lietuvos, kokia yra, kad ir toliau būtų saugi, kas yra vis svarbesnis faktorius, nes žmonės ieško ramių vietų.

Didėja patrauklumas kaip šalies, kuri turi keturis labai gražiai išreikštus metų laikus, turi ežerus, kaimo sodybas. Mums tereikia parodyti Lietuvą, kokia yra, net neperdažykim jos.“

Keliauja į Vilnių ir Kauną

Anot ambasados Prancūzijoje pirmosios sekretorės ekonominiams klausimams Sandros Brikaitės, prancūzai kol kas Lietuvą labiausiai renkasi kaip kryptį savaitgalio kelionei, dažniausiai keliauja į Vilnių ir Kauną, tačiau neabejojama, jog jiems patekus į turizmo rinką, diapazonas plėsis, šie atras ir unikalų Lietuvos pajūrį.

„Prancūzai nėra labai linkę išlaidauti, bet jei jiems patinka šalis, jie sugrįžta. Jei pirmas įspūdis bus geras, jie papasakos savo šeimai, savo draugams, tas šalies įdomumas bus perduodamas iš lūpų į lūpas“, – sakė S.Brikaitė.

Ambasados darbuotojai itin džiaugiasi, jog pernai Lietuvoje viešėjo vienos garsiausių Prancūzijos televizijos „TF1“ žurnalistai, kurie apie Lietuvą parengė 7 minučių trukmės istoriją. Svečiai buvo sužavėti šalies grožiu. Skaičiuojama, jog reportažą pamatė apie 11 mln. prancūzų.

„Dirbame nemažai tiek su žurnalistais, tiek su turų operatoriais, organizuojame prancūzų žurnalistų vizitus“, – pasakojo S.Brikaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis