Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 09 08 /17:05

Antalijoje įstrigę lietuvių poilsiautojai patyrė tikrą pragarą: į lėktuvą įsodinti po paros nežinioje

Sugedus „Small Planet Airlines“ lėktuvui, po atostogų Antalijoje grįžtantys poilsiautojai, tarp kurių daug šeimų su mažais vaikais ir pagyvenusių žmonių, nuo penktadienio vakaro beveik parą praleido visiškoje nežinioje, kada jiems pavyks grįžti namo. Daliai jų pasisekė gauti viešbutį, likusiems teko gyventi oro uoste. Kaip 15min pranešė vienas iš poilsiautojų, po paros košmaro apie 18 val. keleiviai pagaliau buvo įsodinti į lėktuvą.
„Small Planet Airlines“ orlaivis
„Small Planet Airlines“ orlaivis / Projekto partnerio nuotr.

Didžiulis stresas, chaosas, panika, visiška nežinia ir pyktis dėl jų kelionės organizatoriaus atsainumo – tokius jausmus vardijo Antalijoje įstrigę poilsiautojai.

„Tėvai iš Antalijos turėjo grįžti vakar vakare, apie 22 val., tačiau skrydį atšaukė ir jie visą naktį praleido oro uoste. Jie minėjo, kad šeimas ir pagyvenusius žmones išvežė į viešbučius, o jie į šią kategoriją nepateko, gavo tik vakarienę ir pusryčius.

Buvo informacinėje lentoje atsiradęs užrašas, kad lėktuvas turi išskristi 11 val., vėliau informacija visai dingo ir žmonės nebeturi jokios informacijos, kada jie išskris. Žodžiu, visi pasimetę, didžiausias būrys žmonių. Kaip supratau, žmonių prašymu oro uosto darbuotojai bando susisiekti su kompanija, bet niekas nevyksta. Tėvai sakė, kad dalis žmonių lyg ir išskrido, tačiau nežino, kokiu būdu, o šeimų su vaikais iš viešbučio kol kas net neparvežė atgal. Kaip supratau, visi labai dideliame strese, nes palikti visiškoje nežinioje“, – pasakojo į 15min redakciją paskambinusi mergina.

Beje, vakarykščio skrydžio pradžia buvo viltinga. Iš pradžių viskas vyko pagal planą. Keleiviai į lėktuvą buvo įsodinti, tačiau netrukus lėktuve pasigirdo bildesys, kuris ilgai nesiliovė, ir galiausiai žmonės buvo išlaipinti.

Patvirtino, kad lėktuvas sugedo

Kaip teigė „Small Planet Airlines“ atstovas Simonas Bartkus, penktadienį iš Vilniaus į Antaliją nuskridusiame kompanijos lėktuve prieš skrydį atgal į Vilnių buvo pastebėtas gedimas. Po kurio laiko jis esą buvo pataisytas, bet per tą laiką išseko įgulai skirtas darbo laikas. Mat yra nustatytas konkretus valandų skaičius, kiek įgula gali dirbti be poilsio.

„Antalijoje neturime savo bazės ir įgulos pakeisti negalėjome. Todėl skrydis buvo perkeltas į šeštadienį. Iš viso neišskrido 180 keleivių. Kadangi šiandien į Antaliją mes išsiuntėme didesnį lėktuvą, 40 keleivių jau parskrenda į Vilnių. Jiems buvo vietos jame. Likusiems keleiviams skrydis atidėtas iki šios dienos vakaro. Taigi 140 keleivių savo skrydžio lauks viešbučiuose“, – teigė „Small Planet Airlines“ atstovas.

Kada bus skrydis, nežinojo net pilotai

Antalijos viešbutyje skrydžio su mažais vaikais laukiantis Martynas pasakojo, kad žmones oro uoste pralaikė iki antros valandos nakties. Galiausia trečdalį žmonių nugabeno į viešbutį, tačiau daugiau žmonės neturi jokios informacijos.

„Niekas su mumis nesusisiekė ir nepranešė, kada išskrisime. Pilotai su mumis taip pat sėdi viešbučio restorane, tik neseniai jų klausiau, kokia situacija, jie sako patys nieko nežinantys, kada reikės skristi.

„Novaturo“ tinklapyje apie tai nėra jokios informacijos, nesulaukėme iš jų nei skambučio, nei žinutės, nors paslaugą pirkome kaip tik iš jų. Kai patys pasiskambinome į „Novaturą“ vakar vakare ir klausėme, ką daryti, jie aiškino, kad nieko nežinome, esą patys orientuokitės oro uoste. Taip visi ir lakstėme oro uoste su vaikais, su bagažais visi keleiviai bėgiojo po oro uostą ir aiškinosi, ką daryti“, – piktinosi vyras.

Keleiviai pavargę ir pikti

„Norėčiau parašyti „labas rytas“, bet praleidus jau 13 valandų Antalijos oro uoste, laukiant skrydžio į Lietuvą, nelabai norisi meluoti. Kieti krėslai ir pažadėto viešbučio nakvynei laukimas dar labiau įpareigoja sakyti tiesą. Mažytis picos gabalėlis ir stiklinė „kolos“ nelabai sušvelnina visų mūsų pyktį dėl visiško abejingumo.

Nuo vakar vakaro 23 val. mums žadamas viešbutis, bet jau rytas ir tik apie 80 žmonių išvežta į aplink oro uostą išsibarsčiusius viešbučius. Visą naktį mums likusiems buvo sakoma, kad viešbučių mums intensyviai ieškoma, bet kaip jau mes visi seniai supratome, tai buvo tik žodžiai vis prasiveržiančiam pykčiui nuraminti.

Graudu žiūrėti, kaip pagyvenę žmonės, nepatogiai įsitaisę ant visiškai tam nepritaikytų krėslų, bando pasnausti. Žodžiu, jei norite susigadinti atostogas, skriskite tik su „Small Planet airlines“. Rezultatas garantuotas 101 proc.“, – tokiais žodžiais aprašė atostogų pabaigą taip pat skrydžio laukiantis Marius.

Dar viena pasipiktinusi keleivė pasakojo, kad dalis žmonių naktį miegojo oro uoste tiesiog ant žemės.

„Šiandien situacija ta pati – lėktuvas nesutaisytas, o kito lėktuvo vežėjas „Small Plantes airlines“ neturi! Kodėl „Susisiekimo ministerija“ nesiima jokių veiksmų, kad pažabotų tokius privačių bendrovių veiksmus, kurie griauna musų valstybės žmonių orumą, gadina sveikata, jaukia planus!“ – pyktį liejo namo norinti sugrįžti Jolanta.

Pasak 15min skaitytojo Žilvino, jam teko pirkti įstrigusiems artimiesiems sveikatos draudimą, kadangi šie jį turėjo tik iki vakar dienos. Mat jau vakare turėjo būti namuose.

„Jie iki šiol nėra gavę šilto maisto – pusryčiams gavo tik mineralinio vandens buteliuką ir mėsainį. Taip pat oro uostas net interneto nemokamai nesuteikia – jo reikia pirktis patiems, o tai brangu. Paskutiniais duomenimis, skrydis numatytas 22 val., tačiau žmonės jau netiki, nes jis buvo atidėtas jau ne kartą – dar vakar buvo skelbiama, kad išskris 22 val., vėliau 11 val. ryto, 13 val.“, – pasakojo vyras.

Vėliau jis pridūrė, kad prie jo artimųjų ryte buvo priėjusi „Novaturo“ atstovė ir siūlė važiuoti į viešbutį, tačiau išvykusieji likusiems oro uoste keleiviams siuntė nuotraukas, kad viešbutyje jie negavo kambarių, o sėdi vestibiulyje. Todėl dauguma žmonių vykti atsisakė, nusprendę, kad nėra skirtumo, kur sėdėti.

Su kelionių organizatoriaus „Novaturas“ atstovais susisiekti nepavyko.

Keleiviai jau niekuo nepasitiki

Kadangi keleiviai nebuvo informuoti, kad jie bus pargabenti namo, grupėje vyravo pačios niūriausios nuotaikos.

„Nuo vakar, kaip ir daugelis, kurie nesulaukė atostogautojų iš Antalijos, gyvename laukimu, nerimu ir nuolatiniu skrydžių tikrinimu. Sesė su maža dukryte įstrigo kurorte. Paskutine jos žinutė 15 val.: šiandien negrįšim, skrydžių nebebus... geriausiu atveju ryt... O internete vis keičiami laikai, matyt, tik tam, kad atrodytų, jog kažkas kažką daro.. Nebetikim! Tikiuos, oro linijų kompanijos vadovybei ir „Novaturo“ atsakingiesiems neteks patirti šių ilgų laukimo, nerimo ir nežinios minucčių ar tiek suvartoti valerijono. O ir padaryti nieko iš Lietuvos negalime", – piktinosi 15min skaitytoja.

S.Bartkus patikino, kad lėktuvas tikrai išskris. Lėktuvas pataisytas, įgula pasiruošusi. Skrydis numatytas 17 val., žmonės iįš viešbučių suvežti į oro uostą ir daugiau laukti jiems neteks.

Tiesa, kaip pasakojo Antalijoje įstrigęs Martynas, žmonės į oro uostą buvo atvežti vos prieš 15 min. iki 17 val. ir dar nebuvo praėję patikros. „Mus tiesiog iš viešbučio surinko autobusas. Mano žiniomis, kai kurie žmonės tik prieš keturias valandas buvo atvežti į viešbutį, vos spėjo nusiprausti ir jau reikėjo grįžti atgal. Parašyta,kad lėktuvas išskrenda už 20 min. Einame prie vartų, tačiau tikrai žinome, kad visi žmonės iš viešbučių dar neusvežti. Taigi kokią dešimtą vakaro gal ir išskrisime“ , – pasakojo vyras.

Pašnekovas tikino, kad labiausiai pyksta ne ant „Small Planet airlines“ atstovų, nes ši kompanija yra tik vežėjas, bet ant kelionių organizatoriaus „Novaturas“, kurio atstovai, jo manymu, turėjo geriau pasirūpinti savo poilsiautojais, tačiau net ir dabar oro uoste nebuvo matyti jokio jų atstovo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais