Britai išrinko geriausius ir blogiausius valstybių turizmo šūkius: Lietuva pateko tarp prasčiausių

„Travel in Slovakia – good idea“ (keliauti Slovakijoje – gera mintis).Tai nėra ta frazė, kuri tiesiog sukasi ant liežuvio galo, kai galvoji apie keliones. Tačiau kai kurių šalių turizmo šūkiai yra tokie puikūs, jog įsikerta į galvą ilgam ir šauna, vos pagalvojus: „Norėčiau keliauti į tą šalį...“, rašo Telegraph.co.uk
Spaudos konferencijos akimirka
Naujasis Lietuvos turizmo šūkis britams pasirodė neįdomus / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Neseniai visų pasaulio valstybių oficialių turizmo šūkių žemėlapį sudaręs interneto puslapis Familybreakfinder.co.uk ką tik paskelbė, kurie iš jų geriausi. Įvertinti visus šūkius galėjo kiekvienas puslapio vartotojas. Taip pat išrinkti ir tie šūkiai, kurie britams, atrodo patys prasčiausi.

TOP 10 oficialių valstybių turizmo šūkių. Tarp jų – ir Lietuvos kaimynės Latvijos šūkis:

  1. Džibutis – „Djibeauty“
  2. Škotija – „A spirit of its own“
  3. Marokas – „Much mor“
  4. Žaliojo Kyšulio Respublika – „No stress“
  5. Graikija – „All time classic“
  6. Latvija – „Best enjoyed slowly“
  7. Argentina – „Beats to your rhythm“
  8. Norvegija – „Powered by nature“
  9. Austrija – „Arrive and revive“
  10. Turkija – „Be our guest“

Nors nepateko į dešimtuką, pagyrų sulaukė ir dar viena mūsų kaimynė – Estija, kurios oficialus turizmo šūkis yra trumpas, bet stiprus būdvardis „epic“ (epinis).

Tuo metu Lietuva, tik šiemet spalį pristačiusi naują turizmo reklamos koncepciją ir šūkį, pateko į prasčiausių turizmo šūkių dešimtuką. Visas TOP 10 prasčiausių turizmo šūkių atrodo taip:

  1. Vengrija – „Think Hungary more than expected“
  2. Slovakija – „Travel in Slovakia – good idea“
  3. Lietuva – „Real is beautiful“
  4. Tunisas – „I feel like Tunisia“
  5. Kipras – „Cyprus in your heart“
  6. Hondūras – „Everything is here“
  7. Ekvadoras – „All you need is Ecuador“
  8. Urugvajus – „Uruguay natural“
  9. Kataras – „Where dreams come to life“
  10. Liuksemburgas – „Live your unexpected Luxembourg“

Žemėlapį, kuriame sužymėti visų pasaulio valstybių oficialūs turizmo reklamos šūkiai, rasite paspaudę čia.

Ar sutinkate su tokia britų nuomone?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis