„Wow Air“ iki veiklos sustabdymo siūlydavo itin pigius skrydžius į Islandiją ir į šalį atskraidindavo daugiau nei ketvirtadalį viso turistų srauto. Neišbridusi iš skolų ir neradusi investuotojo kovo mėnesį bendrovė staiga nutraukė visus skrydžius, palikdama neišskridusius tūkstančius keleivių. Lankytojų skaičius Islandijoje iškart gerokai smuko.
Avialinijos buvo išpopuliarėjusios dėl neįtikėtinai mažų skrydžių kainų. Pavyzdžiui, iš Europos į JAV buvo galima nuskristi vos už 99 JAV dolerius.
Tačiau dabar bendrovė žada sugrįžimą, nes sulaukė JAV kompanijos „USAerospace Associates“ finansinės injekcijos – 85 mln. JAV dolerų.
„USAerospace Associates“ vadovė Michele Ballarin praėjusią savaitę spaudos konferencijoje paskelbė, kad oro linijų pavadinimas išliks toks pats, tačiau kai kurie dalykai keisis. Pavyzdžiui, kol kas bus skraidoma tik su dviem lėktuvais. Vėliau, tikimasi, orlaivių parką padidinti iki dešimties.
Bendrovės pagrindinė bazė bus Dulles tarptautiniame oro uoste Vašingtone, „Wow Air“ turės ir patalpas Reikjavike bei šalia esančiame Keflaviko oro uoste. Kol kas bus skraidoma tik šia kryptimi – iš JAV sostinės į Keflaviko oro uostą.
Oro linijų savininkais bus „USAerospace Associates“ ir investuotojai Islandijoje. „Kaubojai susitinka su vikingais“, – sakė M.Ballarin.
„Wow Air“ garsėjo kaip pigios oro linijos, kur už mažą bilieto kainą tiek ir tegauni – skrydį be patogumų. Dabar žadama keleiviams pasiūlyti ir trimis „Michelin“ žvaigždėmis įvertinto šefo maistą skrydžių metu, leidimus į poilsio erdves oro uostuose. M.Ballarin aiškino, kad skraidymą vėl nori paversti pramoga.
Tokios naujienos leistų manyti, kad skrydžiai nebebus tokie pigūs kaip anksčiau, nors M.Ballarin tikino norinti išlaikyti žemas kainas.
Kol kas neskelbiama, kada tiksliai įvyks pirmieji skrydžiai ir kiek jie kainuos.