Į Vilnių ketina skraidyti naujos oro linijos – „SkyUp“

Ukrainos oro bendrovė „SkyUp“ nuo kitų metų gegužės mėnesio žada tiesioginiais skrydžiais sujungti Vilnių ir Odesą.
Odesa, Ukraina
Odesa, Ukraina / 123rf.com nuotr.

Pirmasis skrydis iš Vilniaus į Ukrainos miestą ant Juodosios jūros kranto turėtų įvykti gegužės 20 d., penktadienį.

Skelbiama, kad skraidoma bus du kartus per savaitę – pirmadieniais ir penktadieniais, itin ankstyvais rytais: iš Vilniaus lėktuvai kils 6.50 val., iš Odesos – 3.40 val., Lietuvoje bus leidžiamasi 5.50 val.

Lietuvos oro uostų (LTOU) atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas 15min teigė, kad jau kurį laiką yra bendraujama su Ukrainos bendrove ir LTOU turi informaciją apie jų planus pradėti tiesioginius skrydžius kitais metais. „SkyUp“ atsakymų į klausimus15min kol kas nesulaukė.

Ukrainos bendrovės puslapyje skelbiama, kad bilietų kainos į vieną pusę prasideda nuo 40 Eur. Už sunkesnį rankinį ar registruojamą bagažą, galimybę keisti skrydžio datą ar pasirinkti vietą orlaivyje reikia mokėti papildomai.

Šiuo metu iš Lietuvos skraidoma į 4 Ukrainos oro uostus: Charkovą, Lvovą ir du Kijevo. Skrydžius vykdo „Ryanair“, „WizzAir“, UIA ir „airBaltic“ kompanijos.

Į Odesą tiesiogiai iš Lietuvos buvo galima nuskristi ir anksčiau, tačiau skrydžiai kurį laiką buvo nutrūkę. Milijoninis Ukrainos pakrantės miestas buvo tapęs gana populiaria tautiečių atostogų kryptimi – jame galima nebrangiai pasimėgauti ir miesto pramogomis, ir paplūdimiais.

Be to, Odesa turi ir įspūdingas katakombas. Po šiuo Ukrainos miestu išraizgyta 2,5 tūkst. km požeminių tunelių, kurie laikomi ilgiausiu pasaulyje žmonių rankomis iškastu tunelių tinklu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis