Įspėjimas: be pagalbos, oro vežėjams grės „apokalipsė“

Jeigu vyriausybės oro bendrovėms skubiai nesuteiks pagalbos, sektoriui dėl koronaviruso pandemijos grės „apokalipsė“, pareiškė Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) ir įspėjo, jog oro vežėjai vien šiemet gali netekti daugiau nei 250 mlrd. JAV dolerių pajamų.
Sustatyti neskraidantys lėktuvai oro uoste
Sustatyti neskraidantys lėktuvai oro uoste / „Scanpix“/AP nuotr.

Pagal naujausią asociacijos atliktą analizę, oro bendrovių metinės pajamos iš keleivių vežimo sumažės 252 mlrd. JAV dolerių, jeigu griežti kelionių apribojimai galios tris mėnesius.

Palyginti su 2019 metais, pajamos sumažės net 44 proc., nurodė asociacija, kuri anksčiau prognozavo, jog pajamų nuosmukis bus daugiau nei perpus mažesnis ir sudarys 113 mlrd. JAV dolerių, tačiau ta prognozė buvo parengta dar prieš tai, kai įvairios pasaulio šalys pradėjo įvedinėti griežtus kelionių apribojimus.

„Tai didžiausia krizė mūsų sektoriaus istorijoje“. – per virtualią spaudos konferenciją pareiškė reporteriams asociacijos vadovas Alexandre’as de Juniacas, paraginęs vyriausybes skubiai imtis veiksmų ir suteikti žūtbūt reikalingą likvidumą.

„Oro bendrovės kovoja dėl išlikimo kiekviename pasaulio kampelyje“, – pareiškė jis ir pabrėžė, jog „dėl kelionių apribojimų ir nykstančios paklausos ... keleivių vežimo verslas yra beveik sustojęs“.

„Oro bendrovėms dabar artėja apokalipsė. Ir galimybė vyriausybėms suteikti finansinę pagalbą, kuri leistų išvengti likvidumo krizės ir sektoriaus žlugimo, jau yra maža ir vis mažėja.“

Praėjusią savaitę IATA įspėjo, jog pasaulio oro bendrovių gelbėjimui reikės 200 mlrd. JAV dolerių.

Antradienį asociacija pareiškė, jog kai kurios vyriausybės jau imasi priemonių, tačiau to toli gražu nepakanka.

„Mums reikia pinigų“, – pareiškė A.de Juniacas reporteriams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis