Tai aviakompanijos „Qantas Flight QF9“ skrydis, jo metu lėktuvas „Boeing 787-9 Dreamliner“ įveikė 14 498 km. Kaip skelbia BBC, tai ambicingo šios bendrovės plano įtraukti į savo tvarkaraščius tokius ilgai trunkančius skrydžius be papildomų nusileidimų įgyvendinimas.
Šis lėktuvas naudoja gerokai mažiau degalų nei „Boeing 747“ ir tai leidžia išvengti nusileidimų Singapūre ar Artimuosiuose Rytuose, todėl skrydis sutrumpėja maždaug trimis valandomis.
Vienas iš Australijos oro linijų vadovų Alanas Joyce'as renginyje, skirtame išlydėti lėktuvą, pareiškė, kad tai istorinė diena aviacijoje. Taip pat jis prisiminė, kad pirmieji „Quantas“ skrydžiai iš Australijos į Didžiąją Britaniją, vadinti kengūrų maršrutu, trukdavo keturias dienas ir tarpinių nusileidimų būdavo net septyni.
Vakarų Australijos valstijos vadovai mano, kad naujasis tiesioginis skrydis leis prisivilioti daugiau turistų.
Istorinio skrydžio metu lėktuve buvo daugiau nei 200 keleivių ir 16 įgulos narių. Lėktuvas iš Perto pakilo šeštadienį 18.49 val. vietos laiku. Norint sumažinti tokio ilgo skrydžio metu jaučiamą diskomfortą, pasirūpinta oro kokybe ir mažesniu triukšmu orlaivio viduje.
Tokių ilgų skrydžių kai kurios oro linijos siūlo ir daugiau. Vis dėlto jie gana reti.
Tai antrasis ilgiausiai trunkantis skrydis pasaulyje – Kataro aviakompanija „Qatar Airways“ siūlo skristi iš Dohos į Oklandą Naujojoje Zelandijoje. Šio maršruto ilgis yra 14 529 km, t. y. 31 km daugiau nei iš Perto į Londoną.
Singapūro oro linijų bendrovė siūlė keliones iš Singapūro į Niujorką, tačiau 2013 m. skrydžius nutraukė. Šio maršruto ilgis siekė 15 300 km.