2020 02 03 /18:09

Pristatyta nauja šmaikšti Vilniaus reklama pasauliui: įvertinkite

Lietuvos sostinė prieš pusantrų metų užsienyje startavo su nemažai triukšmo sukėlusia kampanija, kur Vilnius buvo pristatomas kaip Europos G taškas. Pirmadienį buvo atskleista, kaip Vilnius bus reklamuojamas šiemet – žengs į fantastikos pasaulį ir vėl nestokos saviironijos.
Vilniaus reklama
Vilniaus reklama / „Go Vilnius“ reklama

Antradienį 11 val. 15min studijoje žiūrėkite tiesioginę transliaciją, kurioje bus plačiau pristatyta naujoji Vilniaus reklaminė kampanija.

„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius – amazing wherever you think it is“) – tokia pagrindinė naujos kampanijos žinia. Vaizdo klipe Vilnius šmaikščiai pristatomas kaip Austrijos, Italijos, net Venesuelos pasididžiavimas... Remiantis skirtinguose pasaulio miestuose išgirstais žmonių atsakymais į klausimą – „Kur yra Vilnius?“.

VIDEO: Do you know where Vilnius is?

„Nesvarbu kur, galvojate, jis yra – jis yra vis tiek nuostabus“, – naująją idėją pristatė sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. Vilnius gali būti ir ore, ir po vandeniu, ir kitoje planetoje – žinutę papildo naujieji plakatai.

Pora metų truksiančia kampanija Vilnių bus stengiamasi pristatyti žaismingai ir ilgiau išlaikyti žmonių dėmesį. „Go Vilnius“ vadovė aiškino, kad Vilnius sukuria ypatingą jausmą ir emociją, apie kurį papasakoti nėra lengva – geriausia atvykti į miestą ir jį pačiam patirti. Todėl Vilniaus žinomumo kampanijos turi būti ir yra kitokios: saviironiškos, išsiskiriančios ir drąsios.

I.Romanovskienė atkreipė dėmesį, kad tie, kurie atranda Vilnių, jį pamilsta. 2019 m. lankytojų pasitenkinimo indeksas buvo net 83 proc. – per metus ūgtelėjo daugiau nei 7 proc.

Vilniaus žinomumo kampanijos turi būti ir yra kitokios: saviironiškos, išsiskiriančios ir drąsios.

Tačiau vis dar yra nemažai žmonių, kurie apie Vilnių nėra girdėję arba težino tik pavadinimą. „Mums, vilniečiams, tą labai sunku pripažinti“, – sakė „Go Vilnius“ vadovė. Pavyzdžiui, Izraelyje pasakyti, kur Vilnius, kažką daugiau apie jį papasakoti tegali vos 6 proc., rodo 2019 m. vasarį atliktas rinkos tyrimų bendrovės SIC tyrimas. Jungtinėje Karalystėje, Italijoje, Vokietijoje – dar mažiau.

Dabar žmonės jau retai betiki nulaižytomis ir idealiomis kelionių nuotraukomis. Tad iššūkis – kūrybiškai perteikti miesto nuoširdumą, teigė I.Romanovskienė. „Galbūt pribrendome tam, kad nešaudytume pavienių kampanijų, pavienių progų, bet atsispiriant nuo to, kas aktualu pasaulyje, nuoširdžiai pasakyti visą tiesą – kas tu esi“, – aiškino ji.

Kampanijos metu Vilniaus reklama atsiras miesto tikslinių turizmo rinkų – Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos ir Izraelio – auditorijų akiratyje. Reklama pasirodys lauko reklamos stenduose, spaudoje, bus transliuojama socialiniuose tinkluose, tarptautinėse kelionių planavimo platformose bei oro linijų portaluose. „Instagrame" kampanijai sukurti specialūs interaktyvūs filtrai. Visa reklama internete ves į specialiai sukurtą tinklapį whereisvilnius.com, kuriame apsilankiusieji bus kviečiami atspėti, kur yra Vilnius, sužinoti daugybę priežasčių, kodėl šis miestas yra nuostabus ir laimėti kelionę į jį.

Aktorius Giedrius Savickas renginyje prisipažino, kad jam per savo karjerą ne kartą teko atsakinėti į klausimus, kur tas Vilnius yra – buvo net klausta, ar tai Maskvos priemiestis. Bet šmaikštumo nestokojantis aktorius to neėmė giliai į širdį, o galiausiai Vilnių pradėjo pristatinėti kaip Santa Marijos salą, kurioje beveik visus metus šviečia saulė.

Bet su daug žmonių visame pasaulyje bendraujantis aktorius sakė supratęs, kad tie, kas žino Vilnių, žino jį ne tiesiog dėl savo vietos. „Vilnius yra ne geografinė padėtis, o yra žmonės, teatras ir džiazas“, – savo patirtį reziumavo G.Savickas. Dar ir pridūrė, kad Lietuvos sostinė yra ir kaip sąžinė: „ji žmogui svarbi, yra, bet niekas nežino – kur“. Taip primindamas ir ankstesnę Vilniaus reklamą.

2018 m. pristatyta pikantiška Vilniaus reklama sulaukė daug dėmesio. Plakatuose mergina gniaužė antklodę lyg orgazmo metu, o prierašas lygino Lietuvos sostinę su G tašku: „Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.

Kampanijai sukurti ir vaizdo klipai, kuriuose Vilniaus svečiai atrodo patiriantys palaimą žiūrėdami į lankytinas Lietuvos sostinės vietas. Prisiminti visą kampaniją galite čia: Pristatyta, kaip užsieniečiai bus gundomi aplankyti Vilnių.

VIDEO: VILNIUS - THE G-SPOT OF EUROPE (1)
VIDEO: VILNIUS - THE G-SPOT OF EUROPE (2)
VIDEO: VILNIUS - THE G-SPOT OF EUROPE (3)

Vos pasirodžiusi ji sulaukė kritikos Lietuvoje, kad taip esą Vilnius pristatomas kaip sekso turizmo kryptis. Tačiau užsienio žiniasklaida įvertino išradingumą – reklama nuskambėjo per visą pasaulį. Vilnius atsirado solidžiausių Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir kitų šalių leidinių puslapiuose, taip pat milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčio JAV komiko Johno Oliverio laidoje.

Prestižiniuose tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ reklama taip pat nuskynė laurus. Geriausių miestų rinkodaros kampanijų kategorijoje Vilnius aplenkė Las Vegasą, Liverpulį ir Dalasą.

Vilnius reklamuojamas užsienio socialiniuose tinkluose, turizmo parodose, rengiamos pažintinės šių šalių žurnalistų ir „influencerių“ kelionės į Vilnių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs