2016 01 02 /17:40

Vilniaus oro uoste įstrigę „Small Planet Airlines“ keleiviai jau išskrido į Hurgadą

180 poilsiautojų iš Lietuvos jau pakeliui į Hurgadą. Bendrovės „Small Planet Airlines“ lėktuvas išskristi iš Vilniaus oro uosto vėlavo keliolika valandų.
Į Hurgadą turėję išskristi keleiviai vis dar laukia lėktuvo VNO
Į Hurgadą turėję išskristi keleiviai vis dar laukia lėktuvo VNO / Edvardo Žičkaus „Facebook“ profilio nuotr.

Kaip šeštadienį ryte skelbė 15min, pirminiais duomenimis, skrydis buvo atidėtas dėl techninių problemų. Keliautojams buvo atsiųstas pakaitinis orlaivis. Juo beveik 200 turistų šeštadienio popietę ir pradėjo pusę paros vėluojančias savo atostogas.

Į Hurgadą skrido kelionių operatorių „Tez Tour“ ir „Novaturas“ keliones į Egiptą įsigiję keleiviai, tarp kurių ir televizijos laidų prodiuseris ir vedėjas, žurnalistas Edvardas Žičkus. Atostogauti jis ruošėsi su visa savo šeima.

„Mes keliaujame su nė metų neturinčiu kūdikiu, šešerių vaiku ir trim pensininkais, kurie vakar 23 val. kelionę pradėjo iš Šiaulių“, – 15min sakė E.Žičkus. 

Edvardo Žičkaus „Facebook“ profilio nuotr./Edvardas Žičkus VNO
Edvardo Žičkaus „Facebook“ profilio nuotr./Edvardas Žičkus VNO laukia vėluojančio skrydžio į Hurgadą

Daug darbo reikalais keliaujantis vyras sakė, jog į panašią situaciją papuola vos ne pirmą kartą. Apie tai jis parašė savo „Facebook“ profilyje.

„Lietuviškų atostogų ypatumai arba, kodėl ‪#‎SmallPlanetAirlines‬ skriaudžia senukus, vyrus, moteris ir lėliukus? Dabar po 9 ryto. 180 žmonių iš visos Lietuvos jau turėjo nusileisti Hurgadoje, Egipte. Deja, alkani, nemiegoję, pavargę ir pikti visi keliautojai iki šiol „įkalinti“ ‪#‎VilniausOroUoste‬. Atvykę 3 ryto, vėluodami pusvalandį atostogų ištroškę ir nemažai už jas pakloję žmonės buvo susodinti į minėto oro vežėjo orlaivį.

Edvardo Žičkaus „Facebook“ profilio nuotr./Švieslentė skelbia, kad skrydis vėluoja
Edvardo Žičkaus „Facebook“ profilio nuotr./Švieslentė skelbia, kad skrydis vėluoja

Lėktuvas naujas, švarus, personalas labai malonus. Deja... Pusvalandį pasėdime prisisegę diržais, bet viltis tuoj kilti žlunga. Skelbiama, kad trumpam visi išlaipinami. Prabėgo trys valandos. Lėliukai verkia, jų mamos irgi braukia ašaras, senoliai snūduriuoja iš nuovargio.

Oro uosto darbuotojai informacijos neteikia, nes sako tiesiog jos neturintys... švieslentės, tarsi, nuogos raudonuojančios mergaitės tyli ir meluoja:

Oro uosto darbuotojų akys ašaroja, dreba balsai. Suprantama, nes keleiviai įniršę, klausytis klykiančių vaikų darosi nepakeliama.

„Informacija bus 7.40, 8.00, 8.40....“ Bet jos vis nėra. Žmonės nusivylę ir pikti. Pro oro uosto langus matyti ne tik besiblaškanti tamsa, bet ir nuvelkamas #SmallPlanetAirlines lėktuvas.

Oro uosto darbuotojų akys ašaroja, dreba balsai. Suprantama, nes keleiviai įniršę, klausytis klykiančių vaikų darosi nepakeliama.

Jau 9 ryto. Pagaliau pirmieji žmonės gauna maisto kuponus, nukreipimus į viešbučius, tablo šviečia informacija, kad skrydis numatomas 14.40 val. Numatomas!

Edvardo Žičkaus „Facebook“ profilio nuotr./Naujas skrydžio laikas – šeštadienį 14.40 val.
Edvardo Žičkaus „Facebook“ profilio nuotr./Naujas skrydžio laikas – šeštadienį 14.40 val.

Laukiama pakaitinio lėktuvo, nes šiame virtuvės zonoje prieš pakilimą varvėjo vanduo (sakė stiuardesės). Aplink skamba klausimai, kas žmonėms kompensuos už prarastą (bet apmokėtą) atostogų dieną. ‪

#‎Teztour‬ ‪#‎Novaturas‬ ‪#‎SmallPlannetAirlines‬, gal turite atsakymą? Keliauju nuolat, kartais per mėnesį tenka aplėkti kelis žemynus, bet lietuviška atostogų verslo sistema nesugebu atsistebėti...

Deja, bet vis dar? O gal tai tiesiog pochuizmas? Juk tai nei pirmas, nei paskutinis kartas. Gaila tik, kad požiūris į visus juos toks pat – DZIN DZIN!!!

Šiame poste nerašau apie keliaujančius neįgalius vaikus ir šaltą oro uosto darbuotojų požiūrį. Gal ir jie jau pavargo nuo tokių DZIN situacijų....“

„Small Planet Airlines“ 15min atsiųstame komentare teigiama, kad skrydis atidėtas dėl orlaivyje aptikto techninio gedimo. „Šiuo metu laukiame iš Talino atskrendant pakaitinio lėktuvo, kuris ir nuskraidins Lietuvos keliautojus į Egiptą. Keleivių saugumui teikiame aukščiausią prioritetą, todėl skrydį privalėjome atidėti.

Apie vėlavimą informavome keleivius, kuriems suteikėme galimybę nuvykti laukti skrydžio į viešbutį. Taip pat kiekvienam keleiviui suteikėme kuponų maistui ir gėrimams įsigyti oro uoste įsikūrusiose maitinimo įstaigose“, – teigiama pranešime.

Ar keleiviams bus skirtos papildomos kompensacijos, kelionių organizatoriai kol kas nepraneša.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų