VOYAGE iššūkio dalyvė Raimonda Iškauskaitė visada turi atsarginį planą

Kovo 31 d.–balandžio 17 d. vyksianti verslumo kelionė VOYAGE sujungia keturis kertinius dalykus: keliavimą, verslumo įgūdžius, kontaktų stiprinimą ir linksmybes. Dešimt dalyvių, keliaudami žeme ir vandeniu Kroatijoje ir Juodkalnijoje, turės įveikti daug iššūkių ir po dviejų savaičių potencialiems investuotojams pateikti kelionėje gimusią turizmo verslo idėją.
Temos: 1 VOYAGE

Visi jų nuotykiai bus pasakojami 15min, kuris yra projekto partneris. Prieš kelionę siūlome susipažinti su dalyviais, kurie pasiryžo priimti VOYAGE iššūkį.

Asmeninės nuotr./Raimoda Iškauskaitė
Asmeninės nuotr./Raimoda Iškauskaitė

Raimonda Iškauskaitė

Miestas: Kaunas

Darbas/profesija: Komunikacijų vadovė

Amžius: 31 metai

Pomėgiai: kūrybiškas rašymas, „Facebook“ pranešimų kūrimas, filmai, joga ore, „Protų kovos“

VOYAGE šūkis: Embrace the life changing experience (Pasinaudok gyvenimą keičiančia patirtimi)

Silpnybės/baimės: negali pakęsti rutinos ir pažadus laužančių žmonių; bijo gyvačių

Jeigu Raimondai reikėtų rinktis tarp trumpo kupino nuotykių arba ilgo, bet saugaus gyvenimo, ji pasirinktų pirmąjį variantą. Neplanuota kelionė po Indiją, savanorystė Nigerijoje, šuolis parašiutu Dubajuje ar konferencija JAV – viskas Raimondai tinka, jeigu tik to ji dar yra nedariusi.

„Nors dažnai girdžiu žmones sakant, kad esu drąsi ir šoku į nuotykius stačia galva, bet realybėje jie nežino, kiek laiko aš planuoju, ir labai dažnai turiu pasiruošusi ne tik planą A, B, C, bet ir Z“, – sako viską planuoti mėgstanti mergina.

Prieš pusantrų metų Raimonda pakeitė darbą ir perėjo iš viešo sektoriaus į privatų, siekdama praplėsti savo profesines žinias. Į VOYAGE verslumo kelionę ji žiūri kaip į unikalią galimybę pagilinti verslumo įgūdžius, pakeliauti, geriau pažinti dar neatrastus kraštus ir išbandyti save buriavime.

Raimondai patinka nuolat peržengti savo komforto ribas, nes tiki, kad kiekvienas potyris yra tik dar viena pamoka, kuri padaro gyvenimą spalvingesnį ir įdomesnį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis