VOYAGE dalyvis Adomas Gančierius: adrenalinas ir verslas – du gyvenimo varikliai

Kovo 31 d.–balandžio 17 d. vyksianti verslumo kelionė VOYAGE sujungia keturis kertinius dalykus: keliavimą, verslumo įgūdžius, kontaktų stiprinimą ir linksmybes. Dešimt dalyvių, keliaudami žeme ir vandeniu Kroatijoje ir Juodkalnijoje, turės įveikti daug iššūkių ir po dviejų savaičių potencialiems investuotojams pateikti kelionėje gimusią turizmo verslo idėją.
Temos: 1 VOYAGE

Visi jų nuotykiai bus pasakojami 15min, kuris yra projekto partneris. Prieš kelionę siūlome susipažinti su dalyviais, kurie pasiryžo priimti VOYAGE iššūkį.

Asmeninės nuotr./Adomas Gančierius
Asmeninės nuotr./Adomas Gančierius

Adomas Gančierius

Miestas: Elektrėnai

Darbas/profesija: keturračių įmonės UAB MOTORIDER vadybininkas, buvęs Šaulių sąjungos narys

Amžius: 20 metų

Pomėgiai: ekstremalus sportas, dviračiai, krepšinis, keturračiai, gaminti maistą

VOYAGE šūkis: wind, waves for VOYAGE interface but it persist (VOYAGE pasipriešina net vėjui su bangoms)

Silpnybės/baimės: greitis, saldumynai ir apsipirkinėti

Adomas visada norėjo turėti savo verslą. Pernai jis laimėjo projektą „Skrydis verslo klase“ ir su draugais įkūrė savo įmonę, susijusią su turizmu. Nuo tada vaikinas sako supratęs, kad verslas ir turizmas – sritys, kurios jį domina. Šiuo metu Adomas ne tik vysto savo įmonės veiklą, bet ir dirba įmonėje, susijusioje su kitu jo pomėgiu – keturračių sportu.

Pasak Adomo, nuolatinis tobulėjimas yra būtinas, todėl VOYAGE verslumo kelionė jam atrodo puikus šansas patobulinti esamus verslumo ir komunikacijos įgūdžius, įgauti naujų žinių, užmegzti naujus įdomius kontaktus ir pakeliauti.

Vaikinas pamišęs dėl aktyvaus poilsio ir ekstremalių nuotykių, todėl buriavimas Adrijos jūroje – dar vienas būdas pasikrauti adrenalino. Nepaisant to, kad Adomas negali gyventi be greičio ir adrenalino, jo didžiausios fobijos – susilaužyti stuburą bei sudegti gyvam. Gyvenime į priekį jį veda šūkis: „Kas nenužudo tavęs, padaro tave stipresniu“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis