VOYAGE dalyvis Pranas Gataveckas: verslumo kelionės – tobulas „perki 1, gauni 2“ sandėris

Kovo 31 d.–balandžio 17 d. vyksianti verslumo kelionė VOYAGE sujungia keturis kertinius dalykus: keliavimą, verslumo įgūdžius, kontaktų stiprinimą ir linksmybes. Dešimt dalyvių, keliaudami žeme ir vandeniu Kroatijoje ir Juodkalnijoje, turės įveikti daug iššūkių ir po dviejų savaičių potencialiems investuotojams pateikti kelionėje gimusią turizmo verslo idėją.
Temos: 2 Kelionės VOYAGE

Visi jų nuotykiai bus pasakojami 15min, kuris yra projekto partneris. Prieš kelionę siūlome susipažinti su dalyviais, kurie pasiryžo priimti VOYAGE iššūkį.

Asmeninės nuotr./Pranas Gataveckas
Asmeninės nuotr./Pranas Gataveckas

Pranas Gataveckas

Miestas: Kaunas

Darbas/profesija: projektų ir tarptautinių ryšių koordinatorius

Amžius: 26 metai

Pomėgiai: gaminti, keliauti, planuoti nuotykius, dviračių sportas

VOYAGE šūkis: Life is adventure, VOYAGE is tool so use it propertly (Gyvenimas yra nuotykis, VOYAGE yra įrankis, tad naudok jį tinkamai)

Silpnybės/baimės: dviračiai, moterys, negali pakęsti žadintuvo ir aukštesnių už jį žmonių

Pranas – dar vienas šaunus savo kartos atstovas, kuris galėtų būti idealus aktyvaus jaunuolio pavyzdys. „Nėra blogo oro, nėra netinkamo laiko“ – sako Pranas apie keliones ir priduria: „Keliauti galiu dviračiu, motociklais, jachtomis, tinka visos transporto priemonės.“

Pranas yra prisiekęs dviračių mylėtojas, nuotykių ieškotojas ir nerami siela, kuri nuolat ieško naujų kelionės krypčių. VOYAGE Pranui yra būtent tai, ko jam reikia – nuotykiai, judesys, žinios, iššūkiai ir nauji draugai.

Didžiausias iššūkis vaikinui būtų sėdėti ir nieko neveikti. Kadangi to vengia, neseniai jis įkūrė nepelno siekiančią organizaciją „We Go“, kuri vienija jaunus žmones, nemėgstančius sėdėti vienoje vietoje ir norinčius pažinti pasaulį.

Kadangi domisi kelionėmis ir verslu, verslumo kelionės jam atrodo kaip tobulas „perki vieną, gauni du“ sandėris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis