Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Klaipėda skelbia naują kampaniją: kviečia vasarą dirbti pajūry ir pajusti miesto magiją

„Iškeiskite didmiestį į pajūrį, asfaltą – į smėlį, kondicionierius – į gaivų vėjo gūsį, automobilį – į dviratį, sporto klubą – į banglentes ir jėgos aitvarus, o kasdienybę biure – į vieną iš išskirtinių bendradarbystės erdvių Klaipėdoje!“, – kviečia „Klaipėda ID“ komanda, pirmadienį plačiai paskelbusi žinią Lietuvoje ir už jos ribų – kampaniją „Workation“. Vienintelis šalies didmiestis prie jūros kviečia vasarą nejusti rutinos skonio, o nerti į darbą su pajūrio gaiva.
Viskas suderinama: Klaipėda paskelbė kampaniją „Workation“ ir kviečia vasarą dirbti pajūry
Viskas suderinama: Klaipėda paskelbė kampaniją „Workation“ ir kviečia vasarą dirbti pajūry / J. Andriejauskaitės / 15min nuotr.

„Nėra geresnės vietos Lietuvoje dirbti, gyventi ir atostogauti viename – kviečiu visus šią vasarą iškeisti didmiestį į pajūrį, atvykti ir patirti, ką reiškia „Workation“ Klaipėdoje. „Dirbti negalima atostogauti“ – išsigrynink šį klaipėdietišką moto, atvažiuok, pabandyk praleisti savaitę ar dvi ir nuspręsk, kas yra tikroji gyvenimo kokybė“, – ragina „Klaipėda ID“ atstovė Julija Taškūnaitė, pati Kauną iškeitusi į didmiestį prie jūros ir jau kurį laiką gyvenanti Klaipėdoje. Juk šiame mieste viskas pasiekiama ranka, o pervažiuoti jį dėl patogaus išdėstymo tetrunka 15-20 minučių. Klaipėda leidžia pajusti kitokį gyvenimo ir darbo ritmą – pirmadienio ryto susitikimus surengti prie jūros, įsitaisius ant smėlio atsakinėti į elektroninius laiškus, po darbo nerti į Baltijos bangas, su kolegomis susiburti saulėlydžiams.

VIDEO: Uostamiestis paskelbė vasaros kampaniją „Workation Klaipeda“ ir kviečia dirbti pajūry

„Vienas didžiausių privalumų – turime bendradarbystės erdves, kurios skirtingos, tačiau visiems prieinamos – vienos orientuotos į mokslą, kitos – į kūrybinių industrijų atstovus, trečios į freelancerius, o neseniai atidaryta erdvė, „Light House“, – moderniausias Lietuvoje, kitos tokios modernios vietos, kur galima ir dirbti, ir, svarbiausia, gyventi – nėra“, – pasakojo J.Taškūnaitė.

„Light House“ atstovas Paulius Naujokas neabejoja, jog „Workation“ idėja įgis pagreitį, nes net ir nepaskelbus šios kampanijos sulaukta užklausų iš Vilniaus, Kauno bei kitų miestų įmonių, panorusių darbą derinti su poilsiu ir atvykti savaitei ar ilgiau darbuotis uostamiestyje.

„Turėjome pirmuosius „Workation Klaipėda“ dalyvius, „Unboxed“ komandą, kuri buvo atvažiavusi savaitei. Pas mus yra ir bendradarbystės, ir nakvynės vietos. Jie dirbo, o vakare kulinarinius šou darydavosi. Ir miego kapsules išbandė, ir kambarius. Ir mums smagu, kai naujos komandos atvažiuoja, įvyksta renginys, dalijamasi gerąja patirtimi.

Šita „Workation Klaipėda“ idėja, apjungianti keturias Klaipėdos bendradarbystės erdves, labai sveikintina, nes visi dirbame dėl vieno tikslo – norime skatinti Klaipėdoje verslumą, auginti miesto lankomumą. Džiaugiamės, kad „Klaipėda ID“ išplėtojo šią idėją ir ji įgija pagreitį. Iš pirmųjų video, kuriuos mačiau, idėja tikrai žavi. Žiūriu į Klaipėdą ir galvoju: „Oho, kaip čia faina!“ Žmones, kurie nėra matę Klaipėdos, nėra čia buvę, paskatins pasidomėti, kad čia galima ne tik poilsiauti, bet ir dirbti“, – sakė P.Naujokas.

Klaipėdos mokslo ir technologijų parko atstovė Jurga Petraitė šią kampaniją vadina galimybe pajusti Klaipėdos magiją.

„Vertiname labai teigiamai. Galvojame, kad vien pabandymas įsilieti į pajūrio mokslo ir verslo bendruomenę, pajusti darbo ir atostogų skonį Klaipėdoje, yra didžiulis įkvėpimas, nes turime daugybę talentingų žmonių, gali atsiverti galimybės naujiems projektams, kontaktams. Aišku, turime slaptą lūkestį, kad dalis pajutę Klaipėdos magiją taps nuolatiniais Klaipėdos rezidentais. Prisiminkime, kokia buvo praėjusi vasara – buvo tobula! Reikia išnaudoti, kviesti žmones. Gera būti čia!“, – šypsojosi J.Petraitė, kviečianti atvažiuoti tiek pavienius žmones, tiek komandas.

Keturios uostamiesčio bendradarbystės erdvės pasirengusios pasiūlyti darbo vietas, susitikimų kambarius, nakvynės sprendimus. Prie „Workation Klaipėda“ kampanijos prisijungė kai kurie Klaipėdos viešbučiai.

Vilniuje veikiančios bendradarbystės erdvės „TechPark“ atstovė Ieva Dirvonskaitė sveikina Klaipėdą už nuostabią iniciatyvą.

„Su komanda kalbėjom, kad jei būtų galimybė – mielai pasinaudotume. Ir gera, ir sveika pakeisti aplinką, ne tik išvažiuoti atostogauti, bet ir padirbti, kad kitaip dėliotųsi mintys, kiltų įkvėpimas. „Techpark“ administracija nėra didelė, iki 20 žmonių, tačiau dirbančių parke skaičius siekia 800. Pristatėme bendruomenei „Workation“ projektą, žinome, kad yra susidomėjimas, yra komandų, kurios planuoja atvažiuoti į Klaipėdą. Manau, kad interesas tik augs, nes ypatingai startuolių pasaulyje yra retas atvejis, kai reikia sėdėti kabinete nuo 8-17. Dabar vertinamas lankstus darbas iš bet kurios vietos, patogiu metu, tad viską galima suderinti“, – įsitikinusi Ieva.

Daugiau informacijos apie „Workation Klaipėda‘19“ kampaniją galima rasti interneto svetainėje www.workationklaipeda.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?